livetiumea

Alla inlägg den 6 december 2010

Av Erika - 6 december 2010 20:52

Godkväll (:


Den här kvällen har gått sjukt fort och ändå har jag fått kämpa för att hålla mig vaken xD är så sjukt trött efter dagen :P


Ligger här i soffan, nedbäddad under en filt och kikar på Top model ;P


Kände bara för att kika in och uppdatera lite, har absolut ingenting vettigt att säga :P  mest bara säga godnatt (:

såå


GODNATT :)

  

Av Erika - 6 december 2010 17:21

Tjolahopp


Redovisningarna idag gick bra, det var, som jag hade trott, väldigt tungt på slutet när man skulle lyssna ännu mer.. man var rätt trött då.

men det var helt klart intressanta redovisningar (:


Kvällen består väl av lite hemtenta fix skulle jag tro, inte det roligaste efter en heldag i skolan men tyvärr måste det göras, lite iaf.. sen imorn sen MÅSTE jag vara klar, vill bli av med hemtentan innan nästa kurs börjar. :P


Aja, kanske ska ta och käka middag och sätta igång :P


Ha en bra kväll :)

  

Av Erika - 6 december 2010 07:41

Godmorgon :)


Vaknade och var SJUKT trött men nu har jag blivit lite piggare :P

har käkat frukost och krånglat med lunchen, tänkte ha med mig mos till köttbullarna men jag hade inget pulver till pulver mosen kvar så då fick det bli pasta istället också glömde jag bort pastan så den blev jäätte över kokt :( aja


Nu har jag precis gjort mig klar och ska väl strax sticka iväg, redovisningar HELA dagen idag :P uschusch ser inte fram emot att lyssna en hel dag:P inte för att jag har något emot det egentligen men det blir som segt när det är en hel dag :P

Efter skolan blir det väl hem och skriva på hemtentan "/ SNART KLART! då blir det nog lite lättare att leva igen..


Aja, ska ta och fixa det sista nu.. packa ner datorn och så :)


Ha en bra dag:)

  

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards