livetiumea

Alla inlägg den 7 december 2010

Av Erika - 7 december 2010 20:14

Godkväll (:


Sitter här och kollar på 112 på liv och död, dricker lite te och har det trevligt (: hihi

Förlåt om jag tjatar men det är så GRYMT skönt att hemtentan är inlämnad!! :D :D


Nu ska jag fortsätta kolla på tv :P


ville bara kika in och säga godnatt typ (:

såå


GODNATT :)

  


  

Av Erika - 7 december 2010 16:12

tjolahopp!


HEMTENTAN ÄR INSKICKAD!!! ska lämna två frågor till läraren imorn också men annars är det klart!!! :D UNDERBART ;P


Nu kan jag slappa ikväll (pyssla lite) och imorn kan jag göra full fokus på nästa kurs!! FINNEMANG!!

Nu ska jag sticka till coop och handla lite ;P


Ha en fortsatt bra eftermiddag och kväll :)

  

Av Erika - 7 december 2010 09:23

Godmorgon!  


Har sovit sjukt bra hela natten och jag hade väldigt gärna fortsatt sova när alarmet ringde, men eftersom det är skola imorn igen så behöver jag kunna somna i en vettig tid ikväll ^^ hehe :P


Dagens planer är som alla dem tidigare senaste veckan.. skrivaskrivaskriva.. jävla hemtenta.. men snart är den trott eller ej klar!! :D Och ingen är lyckligare än jag ;P haha ^^

Jag ska göra paj så jag har någon lunch nu när vi går i skolan hela dagarna och sen ska jag försöka ta mig till coop och handla lite saker som jag glömde i fredags :P


Nej bäst att sluta skriva massa skit här och börja fokusera på hemtentan :P

Ha en bra dag alla där ute (:

  

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards