livetiumea

Alla inlägg den 17 december 2010

Av Erika - 17 december 2010 21:33

Godkväll (:


Klockan är inte så jätte mycket men jag ska nog ändå ta och krypa ner i sängen :)
Längtar till imorn då det blir julmys för hela slanten med tjejorna. Eller halva iaf, ska städa och fixa imorn också. :P hehe (:


Hoppas alla har haft en bra kväll :)


Godnatt

  

Av Erika - 17 december 2010 15:31

Hejsan hoppsan!


Jag är så sjukt trött, fattar inte varför jag har ju inte direkt sovit mindre än vanligt eller nått sånt :( hmm.. kanske får ta mig en power nap annars somnar jag väl när jag sitter med pysslet och det kan bara sluta på ett sätt - KATASTROF!

aja


Dagen i skolan gick faktiskt fort, föreläsning på typ en timme eftersom att föreläsaren sen skulle på julbor xD haha

sen satt vi och jobbade med grupparbetet så det är typ klart, vi ska skriva syfte och lite sånt bara (:


Hoppas alla haft en bra fredag, det har jag.. och nu är det bara 5 dagar tills jag åker hem till mamma :) längtar och det är bara  7 dagar till julafton. det är HELT sjukt.. aja


En liten power nap får det nog bli :)

Ha en bra kväll allihopa:)

  

Av Erika - 17 december 2010 09:01

Godmorgon!

Jag blev precis glad, plogbilen körde precis förbi här utanför så det kommer gå att cykla iväg till skolan :D! UNDERBART :P igår gick jag ju gå hem för att det var så konstig snö :( blää :P menemn


har varit sjukt seg nu på morgonen så det blir ingen jätte uppdatering nu :P

Ska ta och packa ner datorn, maten och lite sånt och sen sticka iväg till skolan, har föreläsning nu på morgonen och sen ska vi jobba grupparbete :P


Ha en bra dag allihopa :)

  

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards