livetiumea

Alla inlägg den 10 december 2010

Av Erika - 10 december 2010 21:32

Godkväll!

Jag sover väl nästan redan, är så sjukt trött efter den här veckan, både psyiskt och fysiskt.. uschusch

Idol finalen har precis varit, inte röstningen dock men jag tror inte att jag orkar sitta uppe och vänta på den.. är ju bara att öppna aftonbladet eller nått sånt imorn så ser man ju vem som vunnit:P hehe..


usch som sagt.. men jag tror jag har bestämt mig nu. bestämt mig hur det får bli och sen ska jag försöka skita i allt annat, jag lovar inte att det kommer gå men jag tror ändå att det här blir det bästa, i just den här stunden..


nej jag tror nog att jag ska sova nu. eller tror och tror.. Jag SKA sova, men först ska jag ta en alvedon för mitt huvud är inte kompis med mig just nu.

  

Imorn kanske blir bättre uppdatering jag lovar ingenting we will see (:


Sussa så sött alla vänner   

  

Av Erika - 10 december 2010 07:32

Godmorgon


Om morgonen är så god vet jag inte men det är väl bara att göra det till det bästa..

Idag är det skola hela dagen lång, eller till 15 iaf :P men det blir nog bra .. ska väl typ äsch jag vet inte.. försöka hålla mig vaken typ :P haha..


Får väl nästan be om ursäkt för en sjukt tråkig blogg med förtillfället sjukt bittra inlägg.. men that's life!


nej det här blir ingen vettig uppdatering skiter i det här nu.. kikade väl mest in för att säga godmorgon


  

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards