livetiumea

Alla inlägg den 20 december 2010

Av Erika - 20 december 2010 20:56

Godkväll!


Sitter här och har världens jävla huvudvärk "/ Inte skönt! ska ta och ta två alvedon och gå och lägga mig.

Kvällen har gått rätt så fort, har suttit och slagit in några julklappar och sen pysslat lite (: snart klar med pysslet så då kan jag avslöja vad jag har gjort för nått;P eller på fredag kväll blir det ju eftersom det är en julklapp (:


Jag ska ta och borsta tänderna och allt sådant och sen krypa ner i sängen och sussa sött (:

Sov gott alla vänner:)

     

Av Erika - 20 december 2010 16:40

Godkväll :)


Sitter här och väntar på maten som är i ugnen, snart klart och då ska jag äta :) blir kyckling, tzatsiki och morotar i ugn  MUMS!


Dagen har varit bra, jobbade på förmiddagen och sen stack jag en kort sväng till universitetet och sen stack jag en sväng till coop och köpte lite mjölk :P

Kvällens planer är nog diska, pyssla, kanske packa lite och slå in lite julklappar typ (:

Sen blir det nog tidigt i säng, eller tidigt och tidigt, lär väl bli där vid 21 som vanligt;P hehe jobb imorn också :)

Nej, jag tror att morotarna typ är klara så ska ta och stänga av ugnen och steka kycklingen :D


Ha en bra kväll allihopa :)

  

Av Erika - 20 december 2010 07:24

Godmorgongodmorgon :)


Tidigt uppe idag, men idag blir det jobb så det gör inget ;P ska jobba till 13 och sen sticka en sväng till skolan på handledning (: roligtroligt


Vet inte om jag har så mkt att skriva egentligen, blir mest en godmorgon hälsning till er där ute (:


Sitter här och dricker te och myser lite innan jag ska iväg:)


Nej, ha det så bra alla där ute :)

  

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards