livetiumea

Alla inlägg den 9 december 2010

Av Erika - 9 december 2010 19:51

Godkväll!


Den här dagen har varit låååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååån
g...

började med att vi skulle haft föreläsning som inte blev av för föreläsaren hade minsann inte bokat in någon föreläsning med oss:P så nu är den flyttade till den 17 JIPPI.. NOT!! suttit i skolan hela förmiddagen och inte gjort ett skit liksom:P blää.. föreläsningen efter lunch var värdelös, sjukt tråkig, somnade typ och på uppföljningen så gjorde vi inte heller speciellt mkt vettigt.. :P

usch jag är bitter idag..

sen när jag kom hem så skulle jag äta, men var tvungen att göra pannkakssmet så medan jag gjorde den så diskade jag och sen när jag skulle steka pannkakan så blir plattan aldrig varm och då ser jag att ugnen är på och undrar VARFÖR!?!? jag var ju hungrig... stängde av den och stekte min jäkla pannkaka.. och var ännu mera bitter.. sen när jag åt så brände jag mig i gommen så har typ en blåsa i gommen nu blää..


och nu tänker jag sluta det här bittra inlägget med ett ännu bittrare slut..

Jag har just kommit på att jag har NOLL planer inför helgen, någon som vill hitta på något?!?!


JAG TYCKER INTE OM DEN HÄR DAGEN, JAG SAKNAR MIN MAMMA OCH JAG LÄNGTAR TILL OM TVÅ VECKOR NÄR JAG FÅR ÅKA HEM..


Godnatt!

  

Av Erika - 9 december 2010 08:43

Godmorgon, Godmorgon (:


Ska strax sticka till skolan, börjar iofs inte för ens 10.00 men jag har ingenting att göra här hemma så ;P hehe..


Idag är det föreläsningar HELA dagen, eller vi har en uppföljning på föreläsningen sista 1,5 timmen men annars så är det bara lyssnalyssnalyssna xD blää :P men det blir säkert bra, alltid lär man sig något liksom ^^


Jag bjussar på en till snygging från igår:

  

Nej ta och göra lite pannkakssmet och sen sticka till skolan kanske ;P
Japp så får det bli!

Ha en bra dag allesammans :)

  

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards