livetiumea

Alla inlägg den 21 december 2010

Av Erika - 21 december 2010 19:24

Godkväll (:


Ligger här i soffan, halvt död. fick världens kramp i magen när jag åt middag och det vill inte riktigt ge med sig.. "/ blää..


Dagen har väl iaf varit bra, lite kaotisk men bra. eller bra och bra :P har skickat hem barn med magsjuka och ögoninflamation och barn som spytt på andra avdelningar - det är ju kul såhär innan jul :P haha aja


imorn blir det iaf inget jobb, ska vara hemma och packa och fixa för imorn kväll åker jag äntligen hem :D Om 24 timmar sitter jag på flyget :D UNDERBART!

Jag ska ta och ta en alvedon nu, mitt huvud är inte riktigt min kompis :(

sen blir det nog pyssla lite till;P


Ha en bra kväll och sussa sött sen när ni ska sova :)

  

Av Erika - 21 december 2010 08:00

Godmorgon :)


Har precis gjort mig klar och ska sticka till jobbet (: Ska bli skönt att jobba idag med så dagen går liiite fortare, annars sitter jag ju bara här hemma och räknar timmar :P hehe

Och snart är det bara timmar kvar, typ 35 eller nått sånt där;P hehe sen är jag äntligen påväg HEEEEEM!! Längtar så galet mkt :) saknar min mamma och alla andra tokar där hemma (okeej, är väl inte så många tokar men brorsan och pehr iaf) och alla vänner såklart   


Nej bäst att göra sig klar och sticka iväg (:


ha en bra dag allihopa:)

  

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards