livetiumea

Alla inlägg den 24 december 2010

Av Erika - 24 december 2010 22:01

Godkväll


Då var denna dagen slut i år igen, får man vänta ett år till innan det blir julafton nästa gång, dock inte ett år tills det blir julmat igen för det blir det imorn - HELA kylen är full :P haha ^^ aja (:

Jag är nöjd med mina julklappar :) Tack mamma, brorsan, Pehr och pappa :)


Slänger in lite bilder också, både från igår och idag. Vi börjar med igår:

  

Lite knäck :)

   Lilla jag klädde julgranen så fint så fint :)


   Eraaijka in action, chokladhackning

   Jag gjorde cornflakes kakor också :)

   Lite julmysigt

Idag:

 

Godis                                   Godis                                   Godis

           

Godis                                   Godis                               

Och varje år säger vi samma sak, i år ska vi inte ha så mycket godis :P och hur blir det :P hehe

Tomten och hans nötter ;)


     

Julmaten :)

Julklappsutdelning av tomten Erika

  

Mina julklappar, förutom pengar som jag fått på kontot och några kort som pengarna låg i :)

Hoppas alla har haft en bra jul :) Min har varit alldeles lagom och jätte mysig :)


Sov så gott så hörs vi mer imorn eller en annan dag:)

     

Av Erika - 24 december 2010 10:58

God förmiddag (:


Har inte haft någon blogglust nu på förmiddagen har njutit av att vara hemma med mamma :)


Julafton idag då, snart ska jag och mamma gå till centrum och handla lite sen blir det hem till mammas kille och julmysa :)


Har inte så mycket att säga ville mest slänga in en liten uppdatering :)


Ha en bra julafton alla vänner och alla andra =) <3


  

Av Erika - 24 december 2010 10:30

   GOD JUL

  


Ha en bra julafton allihopa :)


  

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards