livetiumea

Alla inlägg den 3 december 2010

Av Erika - 3 december 2010 21:24

Godkväll :)


Sitter här och det är bara slutet kvar på idol, blir ingen resultatshow för mig ikväll - är sjukt trött.. ska soooooova!!

och jag tänker sova tills jag vaknar imorn (vilket säkert blir typ 8 men iaf) jag är ju liksom ingen sjusovare ;P


Nej, nu orkar jag inte mera. Tackar för mig och säger godnatt!
 
  

Bara för att jag saknar denna tösen SJUKT mkt <3 <3 <3
GODNATT!! :)

  

Av Erika - 3 december 2010 18:28

Tjolahoppsan


Dagen har väl gått ganska bra. pluggat från typ 10-15 med en paus när jag cyklade till skolan..

när jag kom hem dumpade jag bara grejorna och sen stack jag till coopen och handlade lite, sen blev det middag.. nu sitter jag här och är typ dör.. är helt utpumpad psykiskt.. och det enda som snurrar i min stackars skalle är hemtentahemtentahemtenta =( jag kan inte tänka på något annat.. blää

aja..

så känns det, förutom att det skulle varit datorn man låg över där istället för papper..

kanske ska ta och skriva lite på den, men frågan är hur mkt vettigt det kommer skrivas.. aja :P we will see..


Nu ska jag iaf göra något annat än att skriva massa skit här :P


Ha en bra kväll med idol och allt (eller vad ni nu kollar på (: )

     

Av Erika - 3 december 2010 09:46

Godmorgon (:


Har sovit sjukt bra i natt med, har nog hämtat igen mig nu så nu är jag trött på kvällarna och pigg före åtta på mornarna :) alldeles perfa xD hihi


har sjukt ont i mina ben, eller inte ont egentligen men jag är sjukt trött i benen efter onsdagens pass på crosstrainern och gårdagens pass på stan och cyklande runt överallt typ ^^ haha


Sitter här och skriver på hemtentan, men det känns inte som att jag får ut det jag vill =( får typ prestationsångest... blää


Jag ska ta en dusch nu och se om jag får ordning på tankarna xD haha sen får vi se vad som händer, ska vara på skolan 12 och plugga lite med några andra från klassen och sen ska jag väl typ sticka till coop och handla lite (:


Ha en bra dag allihopa :)

  



Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards