livetiumea

Alla inlägg den 13 december 2010

Av Erika - 13 december 2010 18:00

Tjolahoppsan ;P


Dagen har gått rätt fort ändå, föreläsningen gick väl rätt segt och den var väldigt hoppig, allt från WOW och Harry Potter till psykologi och utvecklingssamtal :P lite udda eftersom rubriken på föreläsningen var "det professionella samtalet" menmen :P


Har varit hemma i typ 1 timme nu, ganska skönt. ska nog sätta mig och pyssla lite tror jag (: Har en hel del att göra innan nästa vecka :)

Men först blir det kika runt lite här, på FB och lite sånt :)

Ha en bra kväll allihopa så hörs vi nog lite senare:)


  

Av Erika - 13 december 2010 08:59

Godmorgon


Ny vecka, nya möjligheter?! :)

Har bestämt mig för att det ska bli en bra vecka den här veckan :) får hoppas på att det håller, det blev ju iaf mycket lättare efter att ha pratat med mamma igår - tur att jag har min mamma så jag kan lätta på mina tankar :) <3


Dagens planer är gymmet och skolan, ska träffa tjejorna vid 12 och käka lunch med dem sen är det föreläsning för hela slanten och sen uppföljning på den :P slutar typ 17 :( Tur att jag har risgrynsgröt i kylen så jag inte behöver laga någon middag;P hihi..


Nej, nu ska jag ta och kolla på julkalendern sen blir det väl typ att göra sig klar och sticka till gymmet (:
  


Ha en bra dag allihopa :)

  

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards