livetiumea

Alla inlägg den 22 december 2010

Av Erika - 22 december 2010 23:48

Godkväll


Många uppdateringar idag men så blir det ibland hihi ;P (väääldigt, vääldigt sällan menmen)

Ligger här hemma i min säng nu, flygresan gick bra trots förseningen och bilen fungerade på till och från Arlanda - underbart (:


Ska nog ta och sova nu så jag orkar med morgondagen :)

imorn blir det göra julgodis, lite julmat och annat smått och gott, granen ska kläs också :) Blir nog en mysig dag, ska försöka ta lite bilder :)


Godnatt och sov så gott :)

  

Av Erika - 22 december 2010 19:08

Tjolahopp (:


Sitter på flygplatsen nu och väntar.. flyget är sent - otippat va?! eller kanske inte.. :P

som det ser ut nu ska flyget gå 20.00 istället för 19.15 men vi får väl se :P

skulle inte förvåna mig om det blir ännu mera sent..  men that's life I guess :P


Om bilen startar får jag iaf hämtning på arlanda så jag håller alla tummar jag har för att den ska starta annars måste jag ta bussen och det är väl inte direkt det jag ser fram emot..


Nej jag ska väl forstätta min eviga väntan :P


Ha en bra kväll allihopa :)

  

Av Erika - 22 december 2010 16:14

Tjo!


Har en aningens tråkigt medan jag sitter här och bara väntar så slänger in en liten lista ;P eller lek eller nått sånt..


Mobillek :)
1. ta fram din mobil.
2. bläddra igenom din inkorg.
3. stanna när du räknat till 10 och skriv första meningen i sms:et.
4. gör samma på varje fråga.

Vad skulle du säga om din kille/flickvän var otrogen?
Haha ok tack för att du kolla :)

Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Vart ska du jobba? Ja för min del är det okej men ska du inte jobba är det ju bra om du kommer. Du kan skicka dokumentet till mig på....

Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
29 kr :) 

Vilket sms blev du mest berörd av?
UB

Vad säger din mamma innan du går och lägger dej?
Ja de gör ja faktiskt trodde aldrig jag skulle säga så. Tror ja ska dit sen och hälsa på ;) jag saknar dig massa mkt.. ;) du bor så långt borta :/ <3

Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
När åker du tillbaka till bålsta? :D <3

Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom?
Oh, så bra:)


några minuter gick ju iaf, nu ska jag ta och äta lite middag (:

  

Av Erika - 22 december 2010 15:21

Hejsan Hoppsan (:


Ligger här i soffan och tar det lugnt en stund efter att ha flängt runt här hemma HELA dagen.

Har tvättat den tvätten som var, städat rummet (plockat massor, damtorkat och damsugit), fixat klart sista julklappen, diskat den disken som var och packat. Jag tror att jag har fått ner allt :P förutom två långärmader, en som händer på tork och en som ska packas ner :P


Ska bli såååå underbart att komma hem :) :) saknar dem så sjukt mkt <3


Nu ska jag ta och läsa lite sen får vi se vad som händer :)


Sticker till flyget ungefär vid 17.30-18.00 skulle jag tro

Slänger nog in en uppdatering innan jag sticker om jag hinner förståss annars blir det imorn (:


  

Av Erika - 22 december 2010 09:53

Tjolahopp (:


Vaknade för typ 1,5 timme sedan och sen dess har jag packat och fixat, ska ta och städa nu och sen göra klart det sista med julklapparna (:


I kväll åker jag äntligen hem :D UNDERBART! längtar så sjukt mycket


Har väl inte så mycket vettigt att skriva, ska snart ta och hänga lite tvätt och sen tvätta en sista maskin, tvätta bort alla magsjukebasilusker ;P hehe (och framför allt tvätta så jag har några rena långärmader) hehe


Aja, ha det så bra idag:)

  

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards