livetiumea

Alla inlägg den 4 december 2010

Av Erika - 4 december 2010 22:21

Hihi, fick ett litet ryck och gjorde om lite med färgerna och sånt smått och gott nu ;P haha


Men nu ska jag faktiskt sova, alarmet står på 8 imorn så jag kommer upp (mest för att jag ska kunna somna imorn kväll)


godnatt :)

    


Av Erika - 4 december 2010 22:05

Godkväll och godnatt


När städningen var fixad idag så att jag framför dumburken en sväng, skrev lite på hemtentan och sen stekte jag pannkisar till lunch :) det var mycket mumsigt!


Efter lunchen fortsatte jag med hemtentan och sen tog jag och min hyresvärd en liten promenad runt mariedal typ (: alltid trevligt!


Nu har jag suttit och pysslat lite senaste timmarna, efter jul kan jag berätta vad jag håller på med eftersom att det är julklappar jag pysslar med (: hihi

  


Morgondagens planer är plugg och avfrostning av frys och känner jag mig själv rätt så bör jag nog börja med att frosta av frysen annars kommer jag aldrig komma igång med pluggandet, men vi får se hur det blir ;P


Sussa så sött alla vänner :) det ska jag göra! :)


  

Av Erika - 4 december 2010 12:40

Tjolahopp!


Förmiddagarna går alldeles för snabbt, jag hänger inte med längre :(

har diskat, städat och kört en maskin med tvätt.. måste köra en till men det får bli imorn när dagens tvätt har torkat..

det är ganska städat och fixat här nu vilket är skönt för då kan man fokusera på att plugga och inte se allt annat som hela tiden måste göras..


Snart ska jag väl ta och äta lite lunch och sen blir det plugga tror jag, måste få nån ordning på den där jä*la hemtentan "/ ångest typ :P men det ska bli skönt när den är klar!! då börjar iofs nästa kurs på en gång med en ny hemtenta men that's life.


Bara för att intresseklubben typ SPRÄÄÄNGS av överbelastning så tänker jag nu tala om att jag köpte nytt te i torsdags (: MUMS!

  

också lägger vi in en helt onödig bild på teet också (: haha


Nu ska jag fortsätta fixa här och sen får vi se vad som händer (:

Ha en fortsatt bra dag :)

  

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards