livetiumea

Alla inlägg den 11 december 2010

Av Erika - 11 december 2010 22:21

Tänkte bara kika in och säga godnatt (:

och bara för att det inte sak bli jäätte tråkigt så slänger vi in en liten lista också (:


dagens låt: Natten tänder ljus på himlen är den som sitter på skallen just nu
dagens dusch: ingen dusch idag
dagens frisyr: rufsigt som vanligt
dagens smink: inget
dagens klädsel: morgonen: mjukisbyxor och linne. senare: tights, linne och tjocktröja. ute: samma som innan + täckbyxor, jacka, halsduk mössa vantar
dagens händelse: städa, handla och pyssla
dagens planer: dagen är redan slut, ska sova snart
dagens vill ha: ingen speciellt just nu, när dagen började vill jag väl att disken skulle vara diskad och rummet städat
dagens saknad: MAMMA  
dagens drog:  julmusik
dagens träning: promenad runt mariedal+ersboda handlings grunksamojs
dagens tråkigaste: ensamheten
dagens måste: sova nu
dagens dricka: JULMUST!!   
dagens köp: Mat, tvål, julklappspapper, JULMUST :D, nått skoinlägg
dagens mat: Risgrynsgröt
dagens person: massa personer på Ersboda, och mamma självklart :)
dagens kärlek: ingen speciell
dagens mående: BRA! :) ingen bitterhet här längre;P


Nu ska jag sussa sött (:

godnatt alla vänner

  

Av Erika - 11 december 2010 18:58


Inte nog med att det droppade kokande vatten på min fot förut..

nu är det nått jag inte tål också - undra vad.. det enda jag ätit är ju risgrynsgröt, kanel, smörgås, leverpastej och gurka.. hmm..


lite läskig närbild kanske men det jag ville visa var mitt röda öga. AJAJAJ!

och kliar som tusan gör det också..


Aja, nu ska jag pyssla lite (:


     

Av Erika - 11 december 2010 16:30

Tjolahopp :)


Jag känner mig så jäkla lättad idag! :) länge sen jag hade den här känslan, vet inte riktigt vad det är men bra mår jag :) hihi (nu ska jag sluta tjata om det (: )


dagen började med städning på rummet, sorterade pappaer och plockade lite allmänt, körde 2 maskiner tvätt också :)

sen blev det lunch - två kallkorvar och en morot JÄÄÄÄTTE Svårt eller hur;P hihi

efter lunchen tog jag en promenad upp på Ersboda, först till rusta och där köpte jag julmust sen var det bara att vandra hem med den för jag orkade inte bära in den på coop, hem och vände och sen tog jag cykeln tillbaka :)

  

Rätt julmust                                    Fel julmust

hihi (:


Kom hem för en liten stund sedan och nu kokar jag risgrynsgröt, det får bli kvällens middag - MUMS :)


vet inte om jag har så mycket mer att skriva, tror inte det (:


Hoppas ni alla får en bra kväll så hörs vi kanske lite senare :)

  

Av Erika - 11 december 2010 10:28

Godmorgon!


Idag känns så mycket bättre än dem senaste dagarna, kanske beror på att jag sovit ut och framför allt på beslutet jag tog igår kväll.


Dagens planer är plocka och fixa här på rummet och sen ska jag nog ta en promenad upp till Ersboda, kanske svänger förbi Rusta också och se om jag hittar nån julklapp eller något sånt (:


Ska ta och sätta på lite julmusik så jag kommer igång, just nu känner jag mig sååååå seg..

 

     

Dagens planer ser ut som ovan liksom ;P nästan iaf.. eller förmiddagen rättare sagt. så om jag någongång ska bli klar så måste jag nog sätta fart nu (:


Ha en bra dag allihopa :)

  

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards