livetiumea

Alla inlägg den 18 december 2010

Av Erika - 18 december 2010 22:39

Godkväll (:


Egentligen borde väl jag kanske sova nu för att komma upp imorn så att jag kan somna imorn kväll eftersom det är skola på måndag.. MEEEN det är snart jullov så jag skiter i det, och jag ska inte upp för ens 8 på måndag heller så det blir finnemang ändå(:


Kvällen har varit sjukt rolig :D det var lite segt emellan åt (PALTKOMA!!) vi hade julskum, julmust, knäck, lussebullar, pepparkakor, glögg med tillbehör och sen käkade vi ju pizza innan vi gjorde något annat:P haha så aa. PALTKOMA! Känner fortfarande av den lite tror jag;P haha sen spelade vi paketspelet också mellan allt ätande - har aldrig gjort det förut men det var roligt. - jag fick en chokladtomte, en sån där huvud-massage-grej och en chokladkaka som det står "NU ÄR DET KRIS - botar akut sötsug, tentaångest och kärleksbekymmer" på :)

Helt underbar kväll, Bästaste på länge :) Tack tjejor <3

Förutom att äta så möblerade vi också om lite här hos mig ;P men det får bli bilder typ imorn för just nu orkar jag inte fixa det;P


Morgondagens planer blir väl pyssla och fixa som vanligt ;P hehe kanske en typ 3 mils lång promenad efter kvällens svull xD haha nej men vi får se vad som händer:)


Lite bilder från kvällen kanske kommer imorn, om jag har några vettiga, tog inte så jätte mycket kort. (Har blivit så sjuuukt dålig på att ta kort när det händer saker =( lite tråkigt menmen)


Sussa så sött nu alla vänner, det ska iaf jag göra:)

  

Av Erika - 18 december 2010 17:07

Tjolahopp :)


Snart kommer tjejorna hit och då blir det julmys för hela slanten :) kommer bli grymt! Ska väl kanske ta och fixa i ordning det sista ;P inte för att jag vet vad men kanske typ ställa fram glas, äsch det fixar vi när dem är här istället;P

  

inte för att den beskriver julmyset som ska vara här speciellt bra, men lite juligt och mysigt var det ju på bilden iaf ;P :D


Hoppas alla får en bra lördag kväll, min kommer bli bäst! :D


Ha det bra:)

  

Av Erika - 18 december 2010 10:08

      Godmorgon :)


För typ första gången när jag vaknade vid 8 så kändes det inte som morgon idag :P annars brukar jag kliva upp då och vara pigg men idag vände jag mig bara om och somnade om ;P vaknade igen vid 8.45 och då kändes det mycket bättre;P hehe..


Idag är det storstädning hos Erika, jag torkar och plockar och fixar och donar :) dels för att jag får besök idag, och sen eftersom jag åker hem på Onsdag då vill jag ju ha det fint, framförallt när jag kommer tillbaka sen :) hehe.

Hoppas alla där ute får en bra lördag:)

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards