livetiumea

Alla inlägg under juni 2011

Av Erika - 26 juni 2011 21:18

Tjolahoppsan =)

Imorse/förmiddags var det gymmet som gällde.. var väl där i typ 1,5 timme :) lite andra maskiner idag så det blidde bra :)

När jag kom hem somnade jag i soffan och det var mycket skönt ;P hehe..


Dagen gick och sen grillade vi till middag MUMS...

 

Nästan så, vi grillade kyckling och sen åt vi sallad, ostmackor som varit i ugnen och sås till :)


Efter middagen åkte jag, mamma och mammas kille ut på en liten fototur....

                               

Några bilder från våran lilla tur =)


Nu ska jag nog ta och krypa ner i sängen (: snart iaf

Nattinatti alla där ute =)


 

Av Erika - 25 juni 2011 20:59

Godkväll =)


Ännu en dag är slut och idag har jag mest slappat.. jag och mammsen tog en promenad mitt på dagen och vi slapp allt regn, fast regnat hade det gjort.. som tur var inte på oss =)


När vi kom hem la jag mig i soffan, och sen lagade vi (mamma) middag och sen fick jag sjuuuuuuuuuukt ont i magen "/ har fortfarande ont men inte lika.. som tur är :P

Vi tog en liten promenix och fotade lite också

             

lite bilder ;P haha!


Nu ska jag ta och värma min vetekudde och krypa ner i sängen..

imorn är det gymmet som gäller :)


Sussa så sött alla vänner :)

 

Av Erika - 25 juni 2011 10:08

Tjolahoppsanhejsan!

Var så sjukt trött igår så hade ingen ork över huvudtaget att uppdatera här när jag kom hem vid 20...


Dagen på jobbet var härlig, det gick riktigt bra och det verkade som att mina brukare var nöjd iaf =) skönt att få en dag såhär och sen kunna smälta den innan jag börjar jobba mer på "allvar" =)


När jag slutade jobbet cyklade jag hem till mammas kille, la mig i badet och bara slappnade av, så skönt att få samla lite kraft..

 

Sen blev det GOOOOO middag.. massa kött och grönsaker, såser och chips till istället för annan potatis ;P tokigt kanske men gott var det! Också stekte vi allt på ett stekbord så man fick som laga sin egna mat =) Svårt att förklara menmen...


När vi kom hem hit var jag inte vaken speciellt långstund och sen sov jag typ 11 timmar i natt, förutom några toalettbesök.... en dum ovana jag börjat med xD haha..


Idag då? Just nu är hurtiggubbarna (Brorsan, mammas kille och mamma) på gymmet men jag orkade inte följa med, kan ju inte träna 6 dar på en vecka det blir lite väääl mycket för min kropp :P... men en promenix ska jag och mammsen ta i eftermiddag iaf =)


Nu blev det här nästan en hel roman men ska sluta skriva nu ;P

Hoppas alla får en bra dag :D

 

Av Erika - 24 juni 2011 08:05

Godmorgon =)


Känns helt fel att jag sitter här nu för alla dagar jag har varit på inskolning så har jag börjat 8 men idag börjar jag 8.30 hehe :P

Ska alldeles strax ge  mig iväg och sen direkt efter jobbet blir det midsommarmiddag hemma hos mammas kille =)


Glad Midsommar!
 

skulle inte ha varit svart bakgrund menmen..


Hörs ikväll! eller en annan dag

 


 

Av Erika - 23 juni 2011 21:02

Godkväll!!

Sitter här och sitter som vanligt.. känner att jag är väldigt dålig på att uppdatera just nu trots att jag ändå sitter ganska mycket vid datorn xD aja..


Idag städade jag och brorsan på förmiddagen, sen tränade vi och mamma en sväng på eftermiddagen och sen innan middagen var vi iväg till Willys och handlade mat till midsommar och veckan som kommer typ :P eller lite så iaf, mest midsommarmat..


Ska typ ta och krypa ner i sängen nu, imorn är första riktiga jobb dagen, håller tummarna för att det går bra =)


Sov så gott alla där ute =)

 

Av Erika - 22 juni 2011 20:20

Goderafton


Då var denna dagen också slut..

Började med inskolning imorse, eller från 8-14.40 typ sen var jag på informationsmöte på "kontoret" och sen var jag på Lidl och shoppade lite (ost och mjölk) (gud så tråkigt det lät xD) haha...

Var hem en sväng och lämnade grejorna, bytte om och sen gick jag och brorsan ner till gymmet och mötte mamma och körde lite =)


Väl hemma så var det middag och nu sitter jag i soffan och fixar med en grej och kollar på CSI New york :P


Eftersom att ingen behagar gissa på vad jag bakade här om dagen så är det kanske dags att avslöja.... ?

 

Japp ni ser rätt. (hoppas jag) det är pepparkakor.. SOMMARpepparkakor =) Så gott!!! hihi


Hoppas alla haft en bra dag =)

 

Av Erika - 22 juni 2011 07:14

Godmorgon =)


Idag är det dags för den sista inskolningsdagen och det känns nog bra tror jag, tror jag har fått koll på det mesta och det jag inte har koll på än löser sig nog idag =)


Förutom det ska jag på information på "kontoret" (där chefen sitter) lite om sjukanmälan, tystnadsplikt och sånna grejor.. det blir nog bra!

Efter den blir det antingen handling och sen gym eller bara gym, beror på när info't slutar ;P gymma ska jag göra iaf (om inte huvudet säger ifrån) eftersom jag inte tränade igår... =)


Nej, bäst att ta och göra sig klar så man inte kommer för sen!
Hoppas alla får en kanon dag!

 

Av Erika - 21 juni 2011 20:03

Godkväll!

Idag har jag gjort den näst sista inskolningsdagen inför jobbet i sommar, några timmar imorn och sen jobbar jag på fredag =)

Det gick bra men när jag kom hem hade jag sjukt ont i skallen och var sjutk trött. slocknade på soffan.. och inget gym blev det heller :P


Nu ska jag vara tråkigt och inte skriva mer också ska jag kolla på CSI NY mamma har fått mig att gilla det ;P haha


Hoppas alla haft en bra dag iaf =)

 

Ovido - Quiz & Flashcards