livetiumea

Alla inlägg under juni 2011

Av Erika - 2 juni 2011 19:37

Godkvällgodkväll =)


Idag har det inte varit en lugn stund nästa, först bakning på morgonen och sen promenerade jag och mamma i typ 2,5 timme eller nått (eller vi träffade en kompis till mamma och pratade ett tag av tiden också)

När vi kom hem duschade jag och sen gick vi till centrum och kollade runt lite och sen hem till mammas kille och åt middag och nu är vi hemma sen en stund så sitter här och slappar ;P


Men det har varit en riktigt mysig dag =)

Imorn blir heller ingen lugn dag men det blir nog bra ändå :D


Hoppas alla haft en bra dag!

 

Av Erika - 2 juni 2011 09:45

Godmorgon!

Första morgonen hemma och jag har sovit som en gud i natt:D kan ju bero på att en natt på tåg inte ger den bästa sömnen kanske men iaf;P riktigt skönt med en riktig säng!!

 

Gårdagen gick i ett hela tiden, inte en lugn stund för ens jag satte mig i soffan på kvällen och då höll jag på att somna på en gång men lyckades iaf hålla mig vaken till strax efter 21 xD haha..


Dagens planer är väl inte så mycket, ska väl ut och promenera/jogga en sväng med mamma annars tror jag inte det händer så mycket.. Tröttheten ligger som fortfarande kvar.. hehe


Nu ska jag försöka ladda för en promenad xD


Hoppas alla får en finfin dag =)

 

Av Erika - 1 juni 2011 21:07

Godkväll!


Är hemma i bålsta sen ett X antal timmar..

dagen har varit full proppad med saker, läkaren-överraska mamma på jobbet-möta brorsan-fixa gymkort-tandläkaren-handla-hem-handla igen... typ så:P


Fast dagen började ju inte så bra med att tåget var 2½ timme sent och det krånglade lite för brorsans skull som skulle möta mig men det löste sig till slut :)


Nu ska jag ta och sova, en bättre uppdatering kommer imorn½

NATTINATTI

 

Ovido - Quiz & Flashcards