livetiumea

Alla inlägg den 1 september 2011

Av Erika - 1 september 2011 20:58

Godkväll!

Vet inte om den är god eller inte.. börjar bli förkyld.. eller börjar och börjar.. är förkyld.. näsan täppt, halsen är ond och hostan är påväg...

Sen är jag nervös, eller jag vet egentligen inte vad jag har för känsla i kroppen.. längtar samtidigt som det känns lite vemodigt att lämna allt och jaa.. det ska bli roligt att komma tillbaka samtidigt som jag kommer sakna alla här hemma.. Dubblet helt klart men någonstans känns det ändå mest bra!

 


Först en roadtrip med mammsen (eftersom att hon är bäst och skjutsar mig :D) och sen kör det igång på allvar snart!

också träffa alla vänner, det är ju nästan det som är bäst :) att man det här året har något att komma upp till och det känns riktigt bra!

Bild från förra årets tur till Ume =)  

Nej nu ska jag sluta babbla och försöka lugna ner mig för att sova.. kommer nog bli svårt med tanke på alla känslor.. men det får gå :) annars får jag väl vara osocial i bilen imorn och sova lite ;P


Hörs imorn när jag är framm eller nått!

Nattinatti!

 

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards