livetiumea

Alla inlägg den 14 september 2011

Av Erika - 14 september 2011 20:16

Godkväll allihopa :)

Sitter här i soffan med min stickning, te-koppen och halvt om halvt glor på TV :)

Mitt nuvarande projekt ut över åremössan som jag håller på med.. En pippimössa :D hihi (eller en mössa med mönster som pippi har på sin tröja)


Idag då?! Grupparbetre på förmiddagen som gick riktigt bra, blev klara på typ nån timme så nu ska vi bara gå igenom lite på måndag innan redovisningen men annars är det klart! En sak mindre från den galna mängden plugg....

Efter skolan drog jag och J ner på stan en sväng :) gick runt, fönster shoppade bara.. förutom liiiite.. men vi var riktigt duktiga =) (att inte göra av med pengar alltså)

 

Vi provade varsin onepice;P haha så sköna! man kanske får önska sig en i julklapp *blinkblink mamma*


Nu ska jag fortsätta glo på Bonde söker fru och sticka :)

 

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards