livetiumea

Alla inlägg den 9 september 2011

Av Erika - 9 september 2011 20:13

Tjolahopp!

Fredag kväll och jag sitter i soffan med en kopp te och glor på idol =) riktigt härligt att bara ta det lugnt efter första veckan! samla lite tankar och strukturera upp dem!

Idag var det skola, först seminarium och sen föreläsning.. seminariumet gick bra men föreläsningen sög! Första gången jag gick ifrån en föreläsning.. känns lite konstigt eller vad man nu ska säga, inte riktigt likt mig :P men jag kände att det gav mig NOLL, då kunde jag lika gärna gå hem och göra något lite vettigare..


I helgen då? Inte jätte mycket planer, träffa M på stan imorn och kolla lite och sen får vi se, ska väl ta en sväng med snabeldraken (damsugaren) och lite så.. sen blir det nog lite plugg också, så man är lite förberedd inför veckan =)


hmm.. kommer inte på nått mer att skriva :S känns som att det var något mer jag skulle skriva men det står helt stilla!

Nu ska jag fortsätta kolla på idol

 


Hoppas alla har en fin fredagskväll =)

 

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards