livetiumea

Alla inlägg den 29 september 2011

Av Erika - 29 september 2011 19:15

Godkväll!

Känner mig lite piggare men fortfarande olustig.. fryser som en tok gör jag också..

  Det känns som att det typ är minusgrader här, sitter med tjocka mjukisbyxor, tjocktröja, tjocksockar, en filt över benen och en över axlarna Och fryser :S något står inte rätt till.. funderar på om det är en förkylning på gång?! om så är fallet så tycker jag inte om det..


annars idag så har det varit skola, intressant dag och den har gått fort, skrev duggan och det gick väl bra tror jag, får svar på onsdag..

Efter skolan drog jag till gymmet och körde lite mer än 1 timme - riktigt skönt! :D

 

Nästan så iaf :P haha.. fast jag kör ingen sån press kör lite annat istället ;P


nej nu ska jag fortsätta på mitt nya lilla stickprojekt - pulsvärmare.. får se om jag får ihop någonting måste som prova mig fram ;P


aja, hoppas alla haft en bra dag och får en bra natt :)

 

Av Erika - 29 september 2011 08:47

Godmorgon


Har inte riktigt kommit underfund med om det är en god morgon eller inte.. Illamående vill inte riktigt släppa och jag känner mig bara seg och BLÄÄ ungefär..


Idag är det iaf skola, först föreläsning och sen dugga på eftermiddagen.. får se hur det går, orden sitter inte riktigt där dem borde menmen, kanske blir precis dem orden jag har lärt mig också.. :P haha.. eller så försvinner allting precis när papperet hamnar framför en.. aja vi får se.. otaggad till max är jag iaf..


Har nog ingenting mer onödigt att berätta nu heller så jag får väl önska alla en bra dag och allt sånt dära :P

Hörs när vi hörs!

 

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards