livetiumea

Alla inlägg den 3 september 2011

Av Erika - 3 september 2011 09:09

Godmorgon!

Kom hem till Ume igår men jag varken orkade eller hade tid att uppdatera här då :P packade upp och fixade hela kvällen, var och handlade och sånt också :P

Det gick riktigt bra att köra, mamma gjorde ju iofs det men det gick som sagt bra ;P


vet inte om jag har så mycket att skriva faktiskt..

förkylningen lever vidare.. tyvärr, fast det känns lite bättre idag.. (tacka gud för att det finns nässpray annars hade jag inte överlevt, eller jo det hade jag säkert men tufft när man inte kan andas genom näsan)

  Ungefär jag.. haha!


Idag då? vi (jag och mamma) ska iväg på en liten shopping tur ;P först till expo sen ersboda och sen ska vi ner på stan en sväng :) myspys dag blir det!


nej nu måste jag plocka iordning här innan jag och mammsen ska iväg :)


Hoppas alla får en finfin dag!

 


Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards