livetiumea

Alla inlägg den 11 september 2011

Av Erika - 11 september 2011 20:17

Godkväll!

Då var den här veckan slut.. Första skolveckan, första veckan i ume för den här terminen... känns helt klart i kroppen att det hänt saker den här veckan, sjukt trött har jag varit! ..


Idag har jag inte gjort så jätte mycket, pluggat lite och varit ute och motionerat.. först en ensam promenix runt en sväng och till coop och sen runt nydalasjön med J =) härligt att gå och bara prata!

 

En promenixande hund bara för att jag inte hittat nån roligare bild ;P


också bara för att fylla ut inlägget lite..


Måndag: Plugga på skolan, skaffa gymkort

Tisdag: Skola

Onsdag: plugga, förbereda grupparbete

Torsdag: skola 

Fredag: Ledig, stan kanske?!

Lördag: Städa lite, handla fixa får se vad dagen har att erbjuda

Söndag: Plugga antar jag


nått sånt ser väl min vecka.. kommer antagligen hände lite mer men vet inte exakt vilken dag och så ;P


Nu ska jag fortsätta kolla på Sommarspelen!

 

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards