livetiumea

Alla inlägg den 25 september 2011

Av Erika - 25 september 2011 20:14

Godkväll igen


(känns inte som att jag skriver annat)


Ännu en dag är slut och jag har gjort ganska mycket idag, dock ingenting vettigt.. eller jo.. jag har tränat 

 

och sen var jag hem till J, käkade lunch och pluggade liiiiiiite, fixade inför imorn iaf :) perfekt! sen tog vi en cykeltur och sen var vi hos henne ett tag till och när hon skulle dansa så stack jag hem :) 

Väl hemma så lagade jag middag, åt och nu glor jag på TV :)

  Ganska så roligt program asså ;P


och sen hade jag tänkt att jag skulle lägga upp bilder på mina senaste fynd men det blev ingenting sånt idag så vi tar det en annan det.. det får bli en...


Måndag: skola hela dagen, kanske plugga, kanske träna

Tisdag: Ledig från skolan, klippa mig, promenixa

Onsdag: Skola förmiddag, lämna blod

Torsdag: skola

Fredag: ledig, plugga

Lördag: städa och fixa

Söndag: PLUGGA 


ungefär som så, sen blir det säkert en hel del umgänge med J och lite sånt där :) Sticka mössa ska jag göra också :D


nu ska jag fortsätta glo på TV :D

 


Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards