livetiumea

Alla inlägg den 13 september 2011

Av Erika - 13 september 2011 20:17

Godkväll!

Sitter i soffan och fryser som en tok, men med en filt och en stoor mugg te ska jag nog snart råda bot på det problemet ;P också stickar jag också och det brukar också resultera i att jag blir varm ;P hehe går riktigt bra, imorn eller så kanske det kommer en bild om jag har tid :)


Idag då?! föreläsningar på skolan, intressant och tur hade vi för den andra föreläsningen vi skulle haft blev inte riktigt av eftersom hon som skulle haft den var lite förkyld så vi fick sluta tidigare :)

Dock var ju (och är) vädret sämst.. REGNREGNREGN...


Efter skolan cyklade jag och J hem till henne och pluggade och käkade middag och sen stack jag en sväng till gymmet, men det är svårt att köra på ett helt nytt gym med nya maskiner..

 

men lite blev det kört iaf och det känns skönt att komma igång igen =)


Väl hem så var det bara att duscha, diska och slå sig ner i soffan :)
Nu ska jag fortsätta kolla på idol!

 

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards