livetiumea

Alla inlägg den 21 september 2011

Av Erika - 21 september 2011 17:44

Tjolahopp!

Mina mornar bara försvinner så därav ingen uppdatering :P vet inte riktigt vars tiden tar vägen..


Idag var det iaf skola, föreläsning och seminarium och första typ 45 minuterna på föreläsningen var riktigt intressant men sen blev det bara massa ord och jag hängde inte med för fem öre xD så då la jag dövörat till, eller nått.. sen seminariumet var inte så mycket det heller:P vi pratade om boken som man skulle göra och sen var det inget mera med det.. efter seminariumet satt vi kvar i gruppen och gick igenom begreppen som man ska kunna så nu är det gjort också =) Skönt!


Har varit hemma sen typ 15, pluggat lite och slappat framför datorn.. nu ska jag snart ta och byta om och sticka iväg till gymmet.. det är så skönt med förkoreograferade pass nu innan man har kommit in på gymmet riktigt.. så därav sen träning..

 

nej nu har jag nog ingenting mera att skriva..

Hoppas alla haft en bra dag och har en skön kväll framför sig =)

 

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards