livetiumea

Alla inlägg den 27 september 2011

Av Erika - 27 september 2011 19:12

Godkväll...


Snart säger jag upp mig om dagarna ska fortsätta gå såhär fort..

Har iaf pluggat hos J idag, gick helt okej bra, skrev inte fullt en sida totalt och sen pluggade vi liiiite begrepp också, och sen har jag pluggat begrepp hemma också..

Juste vi klippte oss också, J har en kompis som utbildar sig till frisör så hon ställde upp och klippt oss :D så jäkla bra =) tog väl bara typ nån cm men det fräschade upp håret iaf :)

 


Annars har jag typ diskat och stekt pannkaka :P dock inte ätit något sen typ 14-14.30 så börjar känna mig lite hungrig :P kanske bli en smörgås till te't.. Pannkakorna är nämligen lunchen imorn ;P


Nu ska jag fortsätta sticka och glo på TV :)

 


Av Erika - 27 september 2011 08:52

GodmorgonGodmorgon!

Första dagen på länge jag inte har en tid att passa så jag hinner blogga på morgonen ;P eller jag ska iväg till J men vi sa vid 9-9.30 så jag hinner det här ändå ;P Skönt! eller nått..


Idag är det pluggpluggplugg som gäller, ska skriva hemtenta så det heter duga.. måste komma igång ordentligt så att det inte känns helt hopplöst.. :P haha!

     

också ska vi klippa oss, J känner en som utbildar sig till frisör så det blir helt perfekt :D skönt att bli av med dem slitna topparna :D är ju typ nästan 4 månader sen jag klippte mig sist xD

Vi pratade lite om en promenad också men vi får se hur det blir med den saken, tar väl med mig grejor iaf =)

nej nu måste jag ta och dra på mig kläder och ladda inför dagen!

Ha det så bra allihopa!

 

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards