livetiumea

Alla inlägg den 5 september 2011

Av Erika - 5 september 2011 19:31

Godkväll!

Sitter här och samlar min tankar, eller nått sånt..

Första dagen var bra, men den blev längre än vad jag hade tänkt :P haha.. eller själva skolan var kort men sen blev jag kvar och fixade lite.. eller det enda jag lyckades fixa var att kopiera upp lite sidor ur böcker som vi ska ha i den kommande kurs :P resten av mina uppdrag sket sig :P ..


Imorn är det ingen skola men lite annat att göra, bland annat tvätta cykeln och kanske ta en promenix eller nått sånt :)


Nu ska jag glo på TV och sen sova är redan trött ;P haha


Nattinatti!

 

Av Erika - 5 september 2011 08:51

Godmorgon alla där ute!


Idag är det första skoldagen för den här terminen, känns lite pirrigt men så ska det väl vara ;P..

Är ju iaf betydligt mindre pirrigt den här hösten mot vad det var förra :P men det är väl inte så konstigt iofs, nu är man ju inne och vet hur det mesta fungerar ;P


Annars då?! jodå, förkylningen är på bättringsvägen och jag sov som en gud i natt efter ett gäng oroliga nätter.. tur det så man är något så när pigg idag :)


Vet inte om jag har så mycket mera att skriva, blev en väldigt lite uppdatering nu..

Ska ta och göra mig iordning för att sticka iväg om en stund..


Hoppas alla får en finfin dag =)

 

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards