livetiumea

Alla inlägg den 22 september 2011

Av Erika - 22 september 2011 20:50

Godkväll!

Sitter här i soffan och har precis käkat "middag" (fil och hårdmacka) när jag kom hem efter skolan. blöt och kall men annars var det bara bra.. pratade lite med kusin och sen kom B hem så jag pratade lite med henne, eller typ i två timmar blev jag väl kvar på övervåningen och sen gjorde jag henne sällskap till coopen och sådär :) Mycket trevlig kväll!

Nu sitter jag här i soffan och kollar på mitt i naturen,

 

orkade inte fortsätta kolla på Robinson, blir så less på reklamen så därav kollar jag på webben sen istället ;P mycket mindre reklam där!


Nu ska jag glo klart på det här och sen soooova! Är ledig imorn men ska på gymvisning/personlig träning klockan 8 så måste upp med tuppen iaf ;P


Hoppas alla haft en kanon dag :)

 

Av Erika - 22 september 2011 09:34

Godmorgon =)


Gud så seg man kan vara.. och ändå har jag sovit sjukt bra i natt, inte ens varit upp på toa någonting ;P så härligt!


Klev upp vid 8 för att käka frukost och sådär sen har jag suttit vid datorn och glott på web-tv, lagomt ansträngande ;P

Om typ 1,5 timme ska jag sticka till J för att käka lunch med henne och sen ska vi röra oss vidare mot skolan, föreläsning idag bara så det är lugnt..


Men först nu så ska jag diska, måste få bort det så att det ser något så när ut här hemma ;P inget kul när det känns ostädat/ofräscht..

 


Nej bästa att sätta igång så man kan plugga lite sen.. måste lära mig dem där j**la orden...


aja, hoppas ni får en bra dag där ute =)

 

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards