livetiumea

Alla inlägg den 7 september 2011

Av Erika - 7 september 2011 20:59

Godkväll!

Den här kursens första föreläsning är gjord, var inte så mycket att hänga i julgranen.. föreläsaren sprang mest runt och det blev nästan lite osammanhängande fast samtidigt var det en rolig föreläsning.. så aa..


Middagen idag blev inställd - eller rättare sagt flyttat till morgondagen, men det spelar som ingen roll så länge den blir gjord =)


Imorn är det skola igen, seminarium/föreläsning - med en lärare som jag vet är bra så det ser jag faktiskt fram emot =)


och nu, nu ska jag sova! är så sjukt trött,

  typ nått sånt..


Hoppas alla haft en bra dag! Och att alla får sova gott :)
NattiNatti!

 

Av Erika - 7 september 2011 12:09

Tjolahopp!

Snart dags att röra sig mot skolan, börjar 13 idag med föreläsning/workshop.. sen får vi se :P höll jag på säga.. nej men det blir nog intressant, nått om kommunikation tror jag det var :P känner mig helt väck, jag brukar ju alltid ha koll men har nog inte riktigt kommit in i det hela än :P

Men det känns iaf skönt att det drar igång på allvar nu, tiden går så mycket fortare då än om man bara ska gå och vänta..


Efter skolan idag ska J med hit också ska vi käka middag tillsammans =) och plugga lite förståss, inte lika roligt men det måste göras!

Nej nu ska jag packa det sista och sen göra mig klar för att sticka!

Ha en bra dag allihopa!
 

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards