livetiumea

Alla inlägg den 12 september 2011

Av Erika - 12 september 2011 20:14

Godkväll!

Sitter här och stickar, fick mina rundstickor från mamma idag så nu kan jag börja på mitt riktiga projekt och så fort jag kommit en liten bit så ska jag visa bild =) om den blir bra förståss ;P haha


Idag då iaf.. jag och J var riktigt duktiga på skolan idag.. pluggade från typ 10. 30 till 15.. läste mest men skrev lite på en inlämning som ska in på tisdag.. känns riktigt bra att ha kommit igång med den :)


Efter skolan så cyklade jag iväg till tenton och skaffade gymkort där så nu ska man bara ta sig i kragen och börja träna också ;P hihi lär inte bli så svårt, känner mig grymt taggad efter en veckas vila =)


Nu ska jag fortsätta glo på idol och sticka lite :)

 

Av Erika - 12 september 2011 09:19

Godermorgon =)

RegnRegnRegn... kan inte ume börja visa sig från sin bättre sida snart? det är inge kul att cykla i regn... förra hösten började också såhär :P

 
Sovit gott? det har jag, förutom att åskan väckte mig vid ett tillfället och sen kunde jag knappt somna om bara för att jag är så rädd för åska ;P haha..


Idag ska jag till skolan och plugga med J, påbörja den individuella uppgiften och läsa en jäkla massa..


Förutom det ska jag väl försöka masa mig iväg till gymmet och skaffa kort där så jag kan komma igång med träningen igen, känner mig alldeles för lat efter en vecka utan träning :P men nu ska det bli ändring på det!


nej nu måste jag packa och sticka iväg!
Ha en bra dag allihopa :D

 

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards