livetiumea

Alla inlägg den 24 september 2011

Av Erika - 24 september 2011 20:55

Godkväll!

Usch vad dagarna går fort.. man går bara upp och sen försvinner hela dagen också går man och lägger sig.. helt galet..


Idag har jag väl iofs gjort något under dagen.. fast inte så mycket vettigt :P haha


Tvättade en maskin imorse och fixade med den, plockade lite här hemma och så :) sen stack jag iväg och mötte J så var vi runt på Ersboda ett tag, var på team sportia så nu har jag äntligen ett par mjuksbyxor igen :D

sen köpte jag träningslinne och träningstopp - helt perfekt ;P

Sen var vi till stadium och där köpte jag cykelhjälm och pannband, ska bli duktig :D eller nått sånt ;P

En sväng till coop blev det också så jag blev lite mat och så rikare..

Juste myrorna fick sig ett besök också :)


När vi kom hem till mig så kollade vi på VM i dans och käkade lunch sen låg vi i soffan resten av eftermiddagen, jag stickade klart en mössa och sen stack vi till J och käkade middag där och sen stack jag hem :)

   

Så ser mössan ut :) så skönt att vara klar med den, har påbörjat min pippimössa nu så om en stund blir det en ny mössa till mig själv också :D


Just nu sitter jag och kollar på fångarna på fortet, känner mig lite halvkonstig.. har nog lite hemlängtan men jag tror det beror på att det är mycket tankar bara.. så kan det vara..


nu ska jag sluta babbla och fortsätta glo på TV

 

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards