livetiumea

Alla inlägg den 8 september 2011

Av Erika - 8 september 2011 20:34

Godkväll!

Jag är trött! Nu med.. fast nu känns det ju iaf liite okej eftersom att det är kväll ;P

Jag och J pluggade riktigt duktig på eftermiddagen/kvällen.. + god mat och bra på TV också.. riktigt duktiga var vi och det känns grymt bra! =)

Var ju liksom väldigt orolig för den här delen eftersom det var litteratur på engelska och det är inte riktigt min starkaste sida.. men nu är det iaf gjort!

Bara seminariumet imorn som är kvar men det är ju på svenska så det kommer säkert gå bra =)

Nu ska jag fortsätta kolla på TV och sen sooova!
Nattinatti!

 

Av Erika - 8 september 2011 10:10

Tjolahopp!

Sovit gott alla där ute? Det har jag gjort, förutom att det var lite varmt men det är smällar man får ta =) hellre för varmt än för kallt ;P


Annars då? Jo, förkylningen lever vidare, tyvärr, men det känns som att det blir bättre och bättre iaf vilket är en himla tur..


Idag är det föreläsning igen, begynnande skriftspråks någonting.. kan nog bli intressant..

Sen ikväll blir det middag med J här och sen plugg... seminarium imorn och jag har knappt börjat med det vi ska läsa, dessutom är det på engelska och det säger ju sitt.... aja det får gå som det går


Nu ska jag sticka till J och plugga lite, förbereda inför dagens seminarium...


Hoppas alla får en bra dag!
Hörs.

 

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards