livetiumea

Alla inlägg under september 2010

Av Erika - 10 september 2010 09:03

Godmorgon


Idag känns verkligen som en godmorgon också, jag har sovit nästan 11 timmar och inte vaknat många gånger alls, bara en gång för att kissa och sen kollat på klockan några gånger   


Idag ska jag läsa om kunskap tror jag det var, men jag tänker inte läsa allt faktiskt xD ska försöka läsa lite i mina studera smart böcker också - så kanske jag kan hitta mitt sätt att lära mig sen xD men vi får se..


Nu ska jag nog snart ta och kliva upp ur sängen, jag var så lat så jag tog hit datorn och la mig med den här, hihi.. men nu är det liksom frukost dags säger min mage :P


Ha en bra dag :)

  

Av Erika - 9 september 2010 21:40

   Tjo!


Ett litet inlägg till kan man alltid slänga in här xD just nu känns det som att mina fingrar springer över tangenterna för jag skriver både här också pratar jag på msn med världens bästa Emma <3 men det är kul att prata med henne, SAKNAR DIG SÅÅÅÅ JÄÄÄÄVLA MYCKET HJÄRTAT <3 men iaf..


Har kollat på både gårdagens och dagens avsnitt av IDOL nu och det var roligare idag än dem tidigare avsnitten :D


Nu känns det som att jag bara babblar massamassa strunt så jag kan nog lika gärna sluta här xD


Godnatt alla fina <3


Av Erika - 9 september 2010 18:53

Godkväll!


Jag vet inte om jag har så jäkla mycket intressant att berätta men jag ska väl försöka..

Dagen började med att jag absolut INTE ville lämna sängen som på något konstigt vis var ovanligt skön imorse xD men jag tog mig upp till slut och jag var på skolan i tid ;P som tur var eftersom det var föreläsning och det är inte kul att komma in när alla andra redan har satt sig xD haha

Föreläsningen var intressant men jag var så jäkla trött att jag hade svårt att hålla fokus - tur att han som föreläste gav oss lite att prata om ibland så att man vaknade till

Efter det var de lektion där vi diskuterade föreläsningen som handlade om kunskap och det enda vi kom fram till typ var att för att få kunskap så måste man bearbeta information, t.ex om du får ett papper med text på så är det inte kunskap för ens du har bearbetat det :P xD haha


Efter det var det bara att vänta i 3 timmar på att det skulle bli tid för röstlabb - tiden gick som tur var väldigt snabbt, satt och pratade med en tjej från klassen och vi planerade morgondagen lite granna ;P roligt


Nu ska jag ta och kolla på gårdagens avsnitt av IDOL eftersom jag var och spelade beachvolleyboll när det gick igår.


Ha en bra kväll så kanske det kommer en uppdatering till, man vet aldrig ;P

  

Av Erika - 9 september 2010 07:36

Godmorgon


Jag är galet trött idag, somnade vid 22.30 igår men det är typ sent för att vara jag xD jag brukar ligga i sängen 1 timme tidigare menmen.. det värsta är att vi har föreläsning nu på morgonen, om kunskap.. hoppas föreläsaren är intressant att lyssna på annars kan det bli svårt att hålla sig vaken xD ojojoj det kan bli tufft.. men det ska nog gå bra!! :D haha xD


Gårdagskvällen var riktigt rolig - vi spelade som jag skrev beachvolleyboll sen att vårat lag förlorade alla matcher (vi skyller på att inga killar kom) men det var roligt iaf :D

Dock hade man sand ÖVERALLT när man kom hem - mindre roligt, tur att det finns dusch :P


Nu ska jag ta och packa ner dom sista grejorna och göra mig klar för skolan

Ha en bra dag   

Av Erika - 8 september 2010 22:04

Godkväll


Det här blir bara ett snabbt inlägg för jag borde egentligen ligga i sängen redan och sussa sött, men jag var inte hemma för ens halv 10 och sen duschade jag också ville jag ju självklart uppdatera mig lite här också xD hihi


Beachvolleybolleyn eller hur fan det nu stavas var iaf rolig xD (vi förlorade dock ALLA matcher men lika glada för det) :D haha


Nej Godnatt! en längre uppdatering kommer imorn

  

Av Erika - 8 september 2010 16:59

Tjolahopp


Nu sticker jag tillbaka mot universitetet för nollning xD ha en bra kväll alla där ute :D

  

Av Erika - 8 september 2010 13:26

Tjolahopp!


Nu känns det mer som att man är inne i universitets livet, haft första seminariet idag där vi diskuterade dom olika lärande teorierna och lite sånt - mycket intressant.

Seminariet idag var liksom första "stora" grejen som hände, förutom föreläsningarna men det var liksom "till idag ska ni har gjort det här och det här" och det kändes bra, jag hade ju läst allt men inte riktigt fått in allting i skallen måste få någon ordning på allt det här xD haha


Ikväll är det nollning och innan det hade jag nog tänkt sova en stund så jag orkar xD just nu väntar jag på att mamma ska höra av sig och skriva att hon har rast så jag kan ringa henne och sen blir det nog en liten tupplur i soffan xD mysigtmysigt :D


Ha en bra eftermiddag och kväll så får vi se om jag lyckas uppdatera igen när jag kommer hem :)

Av Erika - 8 september 2010 08:47

Godmorgon!


Idag ska bli en bra dag, det har jag bestämt mig för!!

det värsta är att jag inte vet vad jag ska göra efter skolan, för jag slutar 12 idag och sen typ 17.30 är det samling för nollningen, det blir iofs inte så lång tid där emellan men jag hoppas på att det ska gå iaf..

Gårdags kvällen var nämligen inte så rolig.. men jag måste ge det här den tiden det tar, jag måste få ha det tungt och det ska bli bättre det vet jag :D


Jag börjar inte för ens halv elva idag men jag måste till skolan innan och skriva ut lite papper xD också måste jag kanske ögna igenom lite sidor i boken så jag har något underlag till diskussionen idag och inte bara sitter där som ett fån xD .. aja vi får se.


Ha en bra dag :)

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards