livetiumea

Alla inlägg under september 2010

Av Erika - 1 september 2010 21:45

Godkväll


Det blev inte så sent som jag hade ställt in mig på utan jag var hemma för ungefär 1 timme sen :) men sen har jag druckit lite te och kikat runt på nätet :)


Stadskampen var riktigt rolig när vi väl kom igång, när jag först kom dit så var jag påväg att vända för jag kände inte igen en enda människa och alla som var där hade en lapp hängande runt halsen med lagnamn och lite sånt - men sen när det väl drog igång och jag (och vi andra som var lag lösa) blev indelade så var det skit kul :D Det var olika sammarbetsöveningar runt omkring i stan som man skulle hitta till och lösa uppgiften som var då. så nu är jag lite mer inne i gänget eller vad man ska säga, på fredag och lördag är det mer grejor som händer så det ska bli spännande :)


Jag tog några få bilder på stan nu när jag var där men dom kommer en annan dag :P


Nu ska jag nog ta och lägga mig och läsa lite sen ska jag sooova :D Imorn börjar jag visserligen inte för ens klockan 13 men jag ska handla och lite så innan ;P


Godnatt och sov så gott :)

  

Av Erika - 1 september 2010 17:00

Tjolahopp


Sitter här i soffan och tar det lugnt bara, skulle nyss försöka äta middag men det gick ju som det gick.. fick väl i mig 2-3 matskedar soppa och en knäckemacka "/ hm och jag mår sjukt illa, det kändes som att soppan bara satte sig i halsen på mig..


alldeles strax ska jag ta och dra på mig lite mer kläder och sen dra in till stan för det är stadskamp idag, en del av nollningen tror jag.. får se hur det blir :)

Men det ska nog bli bra


Jag tror inte att jag uppdaterar något mer om hur det var men det visar sig, det kommer ikväll eller imorn :)


Ha en bra kvälll

  

Av Erika - 1 september 2010 07:43

Godmorgon :)


Förutom att jag har ont i nacken, ryggen och halsen idag så känns det som en bra dag :) det är skola och jag ska träffa klassen idag igen och hoppas på att jag får kontakt med någon :) Men det är bara att vara frammåt :)


Skola nu från halv nio till typ två och sen ikväll är det någon stadskamp för dom nya studenterna och eftersom att jag missade insparken så känner jag att jag måste gå på det och jag hoppas att det ska bli kul :D


Nu ska jag ta och borsta tänderna och lite sånt sen ska jag hoppa upp på cykeln om typ 20-25 minuter :)


Ha en bra dag alla

  

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards