livetiumea

Alla inlägg under september 2010

Av Erika - 18 september 2010 17:20

Tjolahopp!


Idag blev det nästan lika avancerad middag som igår - korv med bröd och pulvermos xD haha dagen har liksom bara försvunnit så tänkte jag att jag skulle göra paj till middag men då kollade jag på klockan och insåg att den snart var 17 så då hann jag inte göra någon paj idag :( aja får väl göra imorn och frysa in den då :) för imorn SKA jag äta köttbullar;P haha inte för att någon annan mat blivit som det var tänkt den här helgen menmen..


Nu ska jag alldeles strax sticka iväg på sista nollningskvällen, nästa helg är det sittning och sen blir jag etta ^^ härligthärligt, hoppas jag på xD


Nej, göra sig klar och sticka var det :) Ha en bra kväll allihopa:)


  

Av Erika - 18 september 2010 12:18

   Tjolahopp


Jag hade tänkt lägga in lite bilder i förra inlägget men jag började prata med min hyresvärd också fastnade jag där så det blev ett litet snabbt avslut ;P här kommer iaf lite bilder :)



Fredagsmys :)


  

Det fick bli hjärtiga scones till frukost hihi, bara för att hjärtor är söta :D

Så fina blev dom   

och mums med ost och marmelad :D


Nu ska jag ta och plocka lite, det ligger grejor och papper och gruks lite överallt;P

Ha en fortsatt bra dag så uppdaterar jag kanske mer sen :)

        

Av Erika - 18 september 2010 10:30

   Godmorgon :)


eller det är väl snarare förmiddag nu men iaf ;P hihi


Idag har jag inte så mycket planer alls, ska väl mest försöka kurera mig och hoppas på att jag känner mig tillräckligt pigg ikväll och orkar med nollningen..

Jag känner mig iaf piggare idag än vad jag gjorde igår vilket är ett stort PLUS!! :D haha


Har precis ätit frukost, det blev scones idag mycket mums :D

bilder kommer sen ;)


det här inlägget har tagit lååång tid att skriva.. började 8.50 xD


ha en bra dag


Av Erika - 17 september 2010 21:08

Tjo :)


Tänkte bara kika in här och säga godnatt :)


Jag lyckades hålla mig vaken under idol men hade jag inte haft popcornen hade det inte gått.. jag övervägde faktiskt en stund att skita i idol idag och kolla på det typ imorn eller nått och sova istället - men så hade jag ju redan poppat mina popcorn så då fick jag hålla mig vaken och äta dom istället ;P Och det kanske var bra det annars hade jag väl vaknat sjukt tidigt imorn ^^ haha


Nej godnatt och sov så gott :)

  

Av Erika - 17 september 2010 17:56

Tjolahopp!


Är väl på lite bättre humör nu än imorse, men inte så mycket.. har blivit förkyld och det känns som att jag har bomull i skallen xD blää


Lyckades iaf träna idag - dansade afro xD var rätt roligt men jag har så jävla dålig koordination så det är sjukt xD menmen, träningsvärken kommer sitta fint imorn xD


Snart är min middag klar - jätte avancerat med korv och pommes men jag orkade inte tänka på något annat, skulle ha gjort ost och skink paj tänkte jag men så blev det inte..


nej spisen kallar.


Ha en bra kväll :)

  

Av Erika - 17 september 2010 07:44

Ingen godmorgon


orkar inte skriva, orkar inte prata..


  

Av Erika - 16 september 2010 21:36

Godkväll


JAG ÖVERLEVDE xD haha men jag kommer ha jordens träningsvärk imorn xD haha

Eftersom att jag inte körde med så jätte tunga vikter så var det inte så fasla jobbigt, ibland var det självklart jobbigare och man märkte verkligen vissa muskler som behöver tränas upp xD haha..


Imorn är det träning igen, hoppas inte träningsvärken blir allt för jobbig (om jag nu får någon)


Nu ska jag läsa lite och sen sova :)
Godnatt alla fina:) <3

  

Av Erika - 16 september 2010 17:09

Tjolahopp


Inte för att jag har varit lika fokuserad på att läsa idag som jag var sist men nu är jag ÄNTLIGEN klar med pluggandet för idag, har läst igenom häftet som är till morgondagens seminarium..


Snart ska jag ta och byta om och ge mig iväg till träningen, vi ska köra nått pass som heter bodypump - bara ordet får mig trött xD haha men det ska nog gå bra, jag ska göra mitt bästa :) och mer än så kan jag ju faktiskt inte ;P hehe


Ha en bra kväll, uppdaterar kanske sen beroende på hur trött jag är :P (och om jag överlever passet xD)


  

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards