livetiumea

Alla inlägg under september 2010

Av Erika - 16 september 2010 09:33

Godmorgon


Vaknade av att jag drömde om mamma, att jag sa hejdå till henne efter att jag har varit hemma och det var tungt - jag vet att det kommer bli tungt den dagen jag åker tillbaka hem från bålsta och ska säga hejdå till henne, till brorsan också för den delen.. Jag vill bara vara hos dom och få en kram eller två..

Men jag är stark, jag klarar det här!


Idag ska jag plugga och handla, tänkte försöka pricka in mammas rast så jag får lite sällskap när jag handlar :) hihi


annars händer det inte så mycket, jo föresten, ska ju träna ikväll - JAG KOMMER DÖ! xD om inte annat kommer jag vara död av träningsvärk imorn xD haha


Aja, bäst att sätta igång med plugget. Ha en bra dag allihopa :) (och lämna ett litet tecken på att ni läser vettja, en kommentar kanske ;)? )


  

Av Erika - 15 september 2010 21:11

Godkväll


Har precis prata med mammsen och sagt god natt och lite sånt :) saknar henne sjukt mkt <3


Dagen idag har varit bra, föreläsningen var intressant den här gången med! (det var nämligen del 2) Rösten är cool alltså och ett väldigt användbart redskap om man vet hur man ska ta hand om den..


Efter skolan så gick jag och en klasskompis ner på stan I SPÖREGN, inte den roligaste promenaden men det funkade, vi var lagom blöta när vi kom ner så vi kände inte för att göra så mycket utan vi satte oss på MAX och käkade och sen satt vi där tills det blev dags att gå till bion typ (:

Filmen var riktigt bra :D Den var genomtänkt och även fast huvudrollsinnehavern bara spelade att han hade aspberger så blev det ändå troligt! Jag kände igen en hel del av grejerna om hur han var, framför allt det logiska som jag aldrig lyckas förstå ;P hihi..


  

En liten bild från bion idag xD inte så roligt kanske men måste ju fylla ut bloggen på nått vis ;P


När jag kom hem så pratade jag lite med min hyresvärd och sen var det IDOL xD


nu ska jag typ kolla runt lite mera här och sen läsa lite och sen sova (:
Imorn är det självstudier hela dagen, då gäller det att ha lite diciplin på sig själv xD det ska nog gå bra, det gick ju bra sist ;P hihi


Godnatt alla söta :)

Av Erika - 15 september 2010 09:33

Godmorgon


Jag har absolut inget vettigt att berätta xD men jag tänkte att en liten  uppdatering kan jag väl slänga in iaf :P haha..


Ska alldeles strax börja plugga - borde börjat för länge sen men jag skyller på att jag inte varit vaken så länge ;P eller något sånt..


Idag är det skola, föreläsning i röst och tal så det blir nog inte så tungt och efter det ska jag och en klasskompis på bio.


Uppdaterar kanske ikväll om hur filmen är, om det inte blir för sent förståss (:


Ha en bra dag

  

Av Erika - 14 september 2010 21:51

Godkväll


Nu är det snart dags att sova, jag har redan lagt mig i sängen men jag tog med mig datorn också;P hihi..


Jag har ont i magen "/ har haft det sen jag käkade melon men mamma trodde inte att jag fick ont i magen av melonen, snarare den 1,5 vecka gamla tzatsikin som jag åt - kanske dags att spola bort den ;P hihi


Jag har funderat på en grej (eller egentligen inte men det hände alldeles nyss).. när man ligger i sängen såhär typ framför datorn eller läser eller nått så kommmer man 9/10 gånger alltid på saker man behöver göra - Varför är det så? xD eller är det bara så för mig ^^ hehe :P


Nej läsa lite nu (som man enligt min studera smart bok inte ska göra i sängen xD) och sen sooooova :D

Imorn är det föreläsning i röst och tal och sen BIOO :D xD


tänkte skriva ha en bra dag men det hade ju blivit lite fel xD GODNATT blir nog bättre så


GODNATT och sov sött alla där ute :)

  

Av Erika - 14 september 2010 18:09

Hejsan hoppsan


Har varit hemma ett tag nu och har precis ätit middag - tacos idag igen ;P hihi.. men det blir så när man har mat kvar och det är lika bra att äta upp det istället för att hålla på och frysa ner det och tina dit och sånt skit xD haha eller nått

Sen är ju tacos gott också :D


Idag har jag lyssnat på en väldigt intensiv föreläsning, alldeles för mycket information på alldeles för kort tid (även fast föreläsningen till och med drog över på tiden) men själva ämnet var iaf intressant, dock så hade man nog behövt lite mer aktivering under själva föreläsningen för att hålla fokus, det var bara massa pladder och sen en kort bensträckare och sen massa mera pladder..


Nu ska jag försöka plugga lite innan det börjar bra på TV:n

Ha en bra kväll allihopa :)

  

Av Erika - 14 september 2010 08:40

Godmorgon


Idag är det föreläsning men den börjar inte för ens 13.00 så fram tills dess blir det ligga hemma och plugga, ska nog iofs försöka sticka lite tidigare till skolan och skriva upp papper från polisen så jag har det fixat xD kan ju liksom vara bra..


Men först ska det ätas frukost och sen ska det pluggas en stund xD blää


Juste glömde berätta en grej igår.. xD Jag ska bli hurtig ^^ Har skaffat gymkort nu så får vi se hur det går med det - men vi var iaf fem pers som skaffade samtidigt så förhoppningsvis så ska det bli bra :D haha


Nu frukost!

   Ha en bra dag alla, det ska jag försöka ha :)

Av Erika - 13 september 2010 17:08

Tjolahopp!


Hemma från skolan sen ett tag tillbaka ;P har suttit här och känt mig dum eller nått xD jag vet inte egentligen..


Det hände inte så mycket på skolan, vi redovisade våran grej som vi förberedde innan lektionen annars inte mycket xD ..


BTW så är det satans kallt här XD jag tror jag ska ta och tända lite ljus :D myspys och sen ska jag äta middag också - tacos :D xD haha


Ha en bra kväll kanske uppdaterar mera, vem vet

  

Av Erika - 13 september 2010 08:15

Godmorgon


Japp, ny vecka igen och här ligger jag och inte gör ett skit xD ska väl snart ta och äta frukost och sen fixa lite och sen blir det skolan XD ska förbereda redovisningen som ska göras i eftermiddag xD det blir säkert bra!


I veckan händer det väl inte mycket roligt alls tror jag

Måndag: skola

Tisdag: skola Föreläsning vetenskapsteorier

Onsdag: skola Föreläsning röst och tal

Torsdag: självstudier inför seminariumet

Fredag: seminarium, nollning med tema "fotbolls VM 94"

Lördag: inga planer på dagen, Nollning "sista kvällen med gänget"

Söndag: plugga antar jag..


Nu ska jag äta frukost också måste jag fundera hur fasiken jag ska göra med lunchen idag xD jag har ingen mat färdig xD kanske tar med mig en smörgås eller något sådant, så får det nog bli.. AJA..


Ha det bra:)

  

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards