livetiumea

Alla inlägg under december 2011

Av Erika - 22 december 2011 08:12

Godmorgon =)


 

IDAG!!!! :D nu är det inte dagar längre, bara timmar kvar tills jag är hemma :D


förutom att jag sovit minst sagt orolig i natt, vaknade vid 00, 04, 06, 7.30 typ.. kanske var fler gånger.. 7.30 klev jag upp iaf för då var jag less på att vakna hela tiden.. men jag ska ju som inte göra någonting idag så det spelar inte så stor roll =)

ska bara tvätta, städa lite så att allt är finfint tills jag kommer hem igen, ta en promenad och bara slappa typ :P lär väl kolla igenom packning 110 ggr också :P haha.. menmen


nu ska jag iaf äta frukost, är jätte hungrig xD hehe!

Ha en bra dag allihopa!

 

Av Erika - 21 december 2011 19:07

Godkväll!

Idag blir det uppdatering iaf för idag gör jag ingenting vettigt, har ingenting planerat ikväll heller.. blir väl till att kolla på TV! Sticka klart en mössa ska jag försöka göra också, har inte så mycket kvar så det borde gå finnemang!

Tidigare idag var det först seminarie, vilket var SJUUKT slappt! vi diskuterade lite, läraren kom och lyssnade en stund och sen diskuterade vi lite till.. efter det så åkte vi iväg till en förskola här i krokarna där vi genomförde en aktivitet med barnen, som vi ska ha till ett grupparbete och efter det så gick jag och J runt på stan till strax efter 16 då vi åkte åt olika håll, fick säga hejdå nu för att inte ses förens efter jul och nyår :( kommer bli tomt! men är ju ändå hemma så då har man annat att göra, som tur är :D


Om 24 timmar sitter jag (förhoppningsvis) på flygplanet och ska snart lyfta för att åka hem :D :D UNDERBART!!! som jag längtar..

 

om jag inte sitter på flygplanet om 24 timmar så sitter jag iaf på flygplatsen ;P vilket betyder att jag är ett steg närmare HEMMA! :D


nu ska jag ta och hitta på någonting innan det börjar nått vettigt på TV.. får se vad jag ska göra =)


Ha en fortsatt bra kväll allihopa!

 

Av Erika - 21 december 2011 07:35

Godmorgon =)


 

Imorn Imorn Imorn :D


Igår blev det ingen uppdatering, var med J från när skolan slutade till 21 och då gick jag och la mig.. men vi hade riktigt trevligt iaf =) vi spelade skip-bo, öppnade julklappar och bara snackade.. kollade lite på TV också ;P

 

Min julklapp som jag fick av J :D snyggaste diskborsten ever och en rolig disktrasa är ju aldrig fel :D

Sen fick jag en julklapp av mina hyresvärdar men den har jag inte öppnat den, packade om i väskan så den fick plats där så den ska öppnas på julafton =)


åter till dagen...

har ni sovit gott? Jag har sovit som en gud, inte vaknat en enda gång, var väl som halvvaken när klockan ringde men det har varit såå skönt ;P

Idag är sista dagen i skolan för i år :D först seminarie och sen ska min basgrupp till en förskola och hålla i en aktivitet.. roligtroligt! sen blir det eventuellt en sväng på stan med J hon skulle kolla nått och jag följer med som moraliskt stöd ;P


Nu måste jag ta och dra på mig nå kläder och göra mig klar, ska visst gå hemifrån om 20 minuter xD
Ha en bra dag allihopa!

 

Av Erika - 20 december 2011 07:27

Godmorgon =)



 

Ännu mera snart :D :D sjukt vad man kan längta ;P


Har ni sovit gott där ute? Det har jag, riktigt bra! förutom att jag somnade igår kväll och vaknade typ 15 minuter senare men annars har jag sovit hela natten =)

Idag är det skola, näst sista dagen för det här året :D föreläsningar/lektioner... känner mig inte speciellt taggad faktiskt :P men det kanske är riktigt bra lektioner idag, vem vet?! det får vi reda på efter att dem har varit :P


Sen ikväll, ska jag och J ha en sista kväll tillsammans för det här året, byta julklappar, spela lite skip-bo kanske eller nått sånt.. vi får se! har bara bestämt att vi ska ses inte vad vi ska göra!

Nu ska jag ta och roa mig med någonting, vet inte vad, ett tag.. packa väskan med allt OCH komma ihåg matlådan xD sen ska jag sticka till skolan =)


Ha en bra dag allihopa!

 


Av Erika - 19 december 2011 19:16

Godkväll =)


Jag är trött! fast jag inte har gjort någonting speciellt idag så är jag sjukt trött.. :P onödigt tycker jag! Något mer som är väldigt onödig det är att glömma matlådan hemma på bänken vilket jag gjorde idag... jäkligt klantigt och onödigt! menmen, man kan ju inte vara duktig jämt heller..

sen att jag även glömde tvättmedlet på ica också (efter att jag betalat det) det är en annan femma :P idag har jag inte riktigt varit med.. min hjärna har tagit jullov! jag jag tror min kropp snart gör det också :P


Skolan idag var seg också.. tror inte det gav mig någonting alls, utom en powerpoint att läsa igenom men det tar ju som ingen tid direkt :P På allt annat under dagen blev jag bara förvirrad :P hehe


nu ska jag ta och fixa en sista detalj på seminarie förberdelserna innan TV:n börjar och sen ska jag slappa framför TV:n resten av kvällen.. vilket iofs inte blir så länge eftersom att jag är så kvällstrött.. :D


Hoppas ni där ute haft en bättre dag än vad jag haft =)

 

Av Erika - 19 december 2011 07:12

Godmorgon =)


 

snart slipper ni min nedräkning ;P hehe.. och snartsnartsnart får jag åka hem :D

men först några dagar i skolan..


Idag är det skola 9-16, föreläsningar hela dagen tror jag:P lite otydligt på schemat, först har vi nått om styrdokument och bedömning och sen har vi iaf föreläsning.. får väl se hur roliga dem är idag ^^ hittills har den här kursen överträffat alla andra med tråkigaste föreläsningarna ever! menmen

Efter skolan blir det väl hem och läsa det sista, hade tänkt lämna tillbaka boken idag men jag känner att jag måste läsa igenom lite till :P och kolla på material som ska med och lite sånt där ^^ så det får bli imorn när sista inlämningsdagen är :P


Nej nu ska jag ta och göra mig klar! packa väskan och dra på mig lite vettigare kläder.. tror inte riktigt man kan gå till skolan i morgonrock ;P haha kan, kan man säkert men det lär nog väcka en del uppmärksamhet och det har jag ingen lust till..


ha en bra dag allihopa! =)

 

Av Erika - 18 december 2011 19:40

Godkväll =)


Här sitter jag i min ensamhet och har det väldigt bra :P förutom att jag är ganska så uttråkad.. vill att dagarna ska gå fort nu fram till på torsdag så jag får åka hem!!! jag vet att jag tjatar väldigt mycket om det men jag längtar ju så fruktansvärt mycket :D HEM HEM HEM!!!


idag då? var på gymmet en dryg timme + promenad dit och hem på cirka 40 minuter så idag har jag verkligen varit flitig ;P sen har jag pluggat också, först fixade jag kompleteringen jag hade och sen gjorde jag förberdelserna inför veckans seminarium, bara 1 som tur är och det är de enda som ska göras för den här veckan :D sen har vi lite föreläsningar och så men inte något vi måste läsa till ;P

annars har jag bara slappat, haft tråkigt.. spelat lite spel och sådär:P pratat med mammsen och med J i telefonen!


 

ja ni..

Måndag: skola

Tisdag: Skola, vara med J

Onsdag: Skola

Torsdag: tvätta, träna.. HEEEEEEEEEEEEM!!!!!! :D

Fredag: Hemma, julpynta med brorsan, fixa lite annat smått och gott!

Lördag: JULAFTON, med lite härligt folk =)

Söndag: Jobba! :P


så ser min vecka ut, ganska så planerad.. och ÄNTLIGEN fick jag skriva in HEEEEEEEEEEEEEM i veckoplaneringen :D som jag har längtat.. hihi


jaa.. men då ska jag väl ta och sluta skriva massa strunt.

Vi hörs imorn istället =)

 

Av Erika - 18 december 2011 14:07

När fjärde ljuset brinner

Vi hämtar julegran

och räknar dan före dan

före dan för dan före dan

före dopparedan


   

Ovido - Quiz & Flashcards