livetiumea

Alla inlägg under december 2011

Av Erika - 4 december 2011 19:38

Godkväll :)


Då var helgen slut..

Idag har jag gymmat, pluggat och slagit in några fler julklappar, nu är dock min tejp slut och jag är inte riktigt klar än :P menmen.. får väl köpa en ny imorn eller någon annan dag.. är ju ingen panik än så länge, har ju några veckor på mig innan dem måste vara klara ;P


 

Det har blivit några stycken ;P men alla är inte från mig, det är julklappar både till mamma från brorsan och från mamma till brorsan men eftersom att jag har fixat dem och eftersom jag tycker om att slå in julklappar så fick jag göra det ;P =) hihi..


 

Måndag: skolan och plugga eller jobba om jag behövs

Tisdag: Skolan och plugga eller jobba om jag behövs, träna

Onsdag: Skolan och plugga eller jobba om jag behövs

Torsdag: stan en sväng, skolan och plugga träna

Fredag: plugga.. INLÄMNING AV ALLT

Lördag: Slappa, njuta av att allt är inlämnat

Söndag: träna, slappa


ungefär som så ser min vecka ut, hoppas på jobb någon dag iaf :) pengar är alltid bra :D


Nu ska jag fika adventsfika, glo på TV och sticka :)

Ha en bra kväll allihopa!

 

Av Erika - 4 december 2011 19:07

Halloj!

Inte för att ni är många som kikar in här men ni som gör det kan väl ta och kika på den här filmen.. 4,5 minuter av ert liv är inte mycket..

Klumpen i magen kommer tillbaka.. känslan kommer tillbaka.. usch säger jag bara!


 

Av Erika - 4 december 2011 13:15


När andra ljuset brinner

Är snart Lucia här

Hon bjuder oss på kaffe

Och bud om julen bär 



 

 
Av Erika - 4 december 2011 09:32

Godmorgon =)



Sovit gott?
Jag har sovit alldeles utmärkt! så skönt så..


sitter här och försöker få lite motivation till att gymma och jag tror den börjar infinna sig :P

 

Har ju vilat i 2 dagar nu så idag blir det gymmet och köra lite (: får se hur mycket folk det är :P men det blir iaf cross och lite styrka!

efter det blir det plugg :( och slå in resten av julklapparna :D och senbörja fundera ut hur jag ska få med mig allting hem :P ska ju liksom bara ha en väska ^^ men jag får väl lösa det.. får väl lämna kläderna hemma eller nått sånt xD nej skämt åsido.. det löser sig alltid.. har ju handbagaget om inte annat :D haha


nej byta om och röra sig mot gymmet!
Ha en bra dag så hörs vi sen =)

 

Av Erika - 3 december 2011 21:59

tjo!

Nog för att jag var trött men jag kände för att ändra om designen iaf ;P haha..

får se om den får stanna kvar eller om den blir omgjord igen! men ett tag blir den julig iaf :D


Och med ny julig design måste man ju ha en juligare signatur också ;P hehe..

nu ska jag iaf sova =)

Nattinatti!

 

Av Erika - 3 december 2011 21:24

Godkväll!

Nästan rekord för mig att vara vaken den här tiden på dygnet;P haha inte riktigt men allt som oftast ligger jag ju i sängen den här tiden!


Det blev julklappsshopping idag så nu är nästan allt klart, väntar på nått som ska komma med posten bara sen så är det klart :D

 

nått sånt;P fast typ hälften av det som ligger här ska från någon annan än mig ;P några är från mig också (:

sen är det en del som inte ligger där också..

ska visa bild imorn när allting är inslaget - har inte orkat göra klart allt idag;P började lite för sent. och eftersom morgonen imorse blev som den blev så är jag rätt trött nu och ska alldeles strax krypa till kojs =)


Men det är såå mysigt att slå in julklappar, man får ju iaf liiiite julkänsla i kroppen och julmusik på det gör det ännu bättre :D

bland annat den här :) så fin så fin!

Nu ska jag ta och göra mig klar och krypa ner i sängen :)

sussa så sött allihopa så hörs vi imorn!

 

Av Erika - 3 december 2011 10:13

Godmorgon..


 


eller förmiddag är det väl mer..

natten har varit okej, vaknat några gånger och vid 4.30 och hade sjuuuukt ont i magen "/ men lite vetekudde och så senare så kunde jag somna om.. dock känner jag mig fortfarande orolig :P menmen..


sov till typ 8 sen och har nu ätit frukost och sitter och kollar på webTV.. får se vad dagen har att erbjuda.. tanken var stan och lite sånt men beror nu helt hur min mage sköter sig xD

förhoppningsvis tar jag mig iväg, fixa lite julklappar och sådär =)


men först måste jag ta tag i oredan här hemma;P


Ha en bra dag!

 

Av Erika - 2 december 2011 19:43

Godkväll!

Fredag kväll och jag är allmänt seg.. fattar inte. varför - någonting stämmer inte riktigt xD kanske slappnar av nu när redovisningen är gjord eller nått sånt.. who knows:P skönt är det iaf att den är gjord då kan man bocka av det från "att plugga listan" bara 3 inlämningar kvar sen är den här kursen slut ;P


Efter redovisningen stack jag hem till J och käkade lunch och var kvar där en stund sen drog jag hem, var hemma ett tag och sen stack jag till coopen och handlade.. skulle ju dock inte ha nån mat för till veckan blir det nutrilett xD men lite mjölk.. har liksom bestämt mig för att äta frukost (havregrynsgröt) och sen dricka resten av dagen, det kommer nog gå finemang :D


Ikväll ska jag ge idol en chans igen, senaste veckorna har jag ju somnat innan det har börjat typ men ska väl försöka hålla mig vaken ett tag ikväll iaf;P sticka lite.. men jag måste bestämma mig hur jag ska göra med stickningen bara.. kan inte riktigt göra det, men det löser sig alltid :P


Hoppas alla haft en finfin kväll och har en härlig helg att se fram emot =)

 

Ovido - Quiz & Flashcards