livetiumea

Alla inlägg den 1 maj 2012

Av Erika - 1 maj 2012 18:54

Godkväll :) 


hemma nu efter matsäcksshopping och middag hos P.. åt typ hur god middag som helst :D fläskfile gratinerad med getostcreame, pasta och sås :D vill nån ha recept så släng iväg en kommentar ;P 


sen när jag kom hem så stekte jag lite pannkaka till morgondagens bussresa så jag slipper köpa mat, måste ju tänka lite ekonomiskt ;P så nu ska jag bara fixa smörgås och te imornbitti sen är jag redo (så redo man kan bli) för att sitta på en buss typ hela dagen imorn.. jag är öppen för förslag ifall någon vill underhålla mig ^^ 

     

nu ska jag njuta av sista stunden hemma och titta lite på TV :)

ha en bra kväll allihopa!

 

Av Erika - 1 maj 2012 14:44

Tjolahopp!


Att skriva godmorgon nu funkar nog inte riktigt med tanke på vad klockan är och att jag varit vaken sen strax efter 6.. :P fikade lite då och sen åkte jag, mamma och P ut på en liten fototur för att leta efter en lappuggla men vi hittade ingen.. så bara lite andra småfåglar :P tog några bilder, mest på omgivningen men dem kommer när jag kommer upp till ume igen :)

var väl hemma igen vid 9.30 och då bakade jag scones och åt det sen somnade jag i soffan och det var såå härligt att sova en stund :D


Nu har jag precis duschat efter att ha varit och gymmat!

Körde armar och överkropp idag, blev ungefär en timme.. hoppas på att jag kan fortsätta känna mig pigg nu så jag orkar fortsätta träna när jag kommer upp till ume igen :) saknar att träna men är man sjuk så är man... :P


nu ska vi snart gå iväg, en sväng till centrum först.. måste köpa matsäck till morgondagens bussresa och sen ska vi hem till P och äta middag :)


hoppas alla haft en härlig dag hittills och får ett finfint avslut på ledigheten :)

    

Ovido - Quiz & Flashcards