livetiumea

Alla inlägg den 24 maj 2012

Av Erika - 24 maj 2012 18:49

Godkväll =)


haft en bra dag?

Det har jag haft iaf, började med kostsamtal vid 10 men vette tusan om det gav så mycket.. pratade väl mest om mina allergier och min hypotyreos, fick lite tips på livsmedel men det mesta äter jag redan :P när det mötet var slut gick jag till ub för att skriva ut papper och sen väntade jag på att J skulle sluta så att vi kunde ha en liten lunchdejt ;P 


vid 13.45 åkte 4/6 i lägerskolegruppen till sävar för att träffa läraren som ska vara med och det var ett härligt möte, tog längre tid än vad jag hade räknat med men det gick bara bra :) var tillbaka på universitetet ca 15.30 och då slog jag följe med J också cyklade vi hem.. sen bjöd hon mig på middag också, tacopaj.. mycket mumsigt (också slapp man själv fundera över vad man skulle äta) 


när J stack till dansen så cyklade jag hem och här sitter jag nu =) 

har ingenting planerat för kvällen utan blir väl sitta här och roa mig med någonting och sen kika på TV där vid 20 skulle jag tro =)


hoppas alla haft en finfin dag!
   

Av Erika - 24 maj 2012 08:41

Godmorgon =) 


Idag är det inga lugna stunder ;P typ inte iaf..


ska snart sticka till skolan på kostinformations möte nummer 2/3 härligthärligt! får se vad som händer idag, tror vi skulle prata om livsmedelsval men jag kommer inte riktigt ihåg :P 

sen ska jag försöka fördriva lite tid på skolan innan vi ska åka till sävar strax före 13, har bokat lunchdejt med J så en stund kan ju vi fördriva tillsammans =) 

Ska träffa läraren (eventuellt eleverna) inför lägerskolan idag, prata lite praktiska saker så som tider och grupper och sånt där ;P sen är vi nästan helt redo för lägerskola om en vecka =) 


nu ska jag ta och sticka till skolan, tror det får bli cykel även fast jag hade tänkt gå och eventuellt kunnat bli avsläppt på vägen hem men känns så långt att gå ;P haha ^^ 


ha en bra dag allihopa!

 

Ovido - Quiz & Flashcards