livetiumea

Alla inlägg den 17 maj 2012

Av Erika - 17 maj 2012 20:23

Godkväll!

Ännu mera utebliven uppdatering ;P men först sov jag länge imorse och sen har jag varit borta hela dagen.. Blev medbjuden till Holmsund av B imorse och kom hem vid tyo 17.30 och då gick vi ut direkt med grannens vovve i cirkus 1 timme ;P

   

Vi bakade bullar, fotade aldrig när det var klar men sånna här fina snurror gjorde vi iaf ^^ mycket goda ;P 


det har tagit nästan hela dagen idag, förutom hundpromenaden då på kvällskvisten och sen fixade jag iordning min middag (smoothie och smörgås) också frågade B om jag ville äta med henne så då gjorde jag det :) 


nu har jag precis duschat och ska väl försöka hålla mig vaken en stund till :)
Har iaf haft en mysig dag idag :) hoppas ni där ute haft det också!


Nattinatti

   

Ovido - Quiz & Flashcards