livetiumea

Alla inlägg den 30 maj 2012

Av Erika - 30 maj 2012 06:11

Godmorgon!

Ännu en tidig morgon men vad gör det om hundra år? Idag är det dags för lägerskolan :D äntligen, har faktiskt längtat en hel del :)

vi ska ses 9 på universitetet men jag ska få hjälp att bära av J så ska träffa henne klockan 8 där vi brukar ses vilket betyder att jag behöver gå 7.30 därför är jag uppe redan nu, måste fixa det sista med packningen och lite sånt där =)

ville inte packa maten (framför allt mjölken) igår så då får man kliva upp lite tidigare ;P


Om en vecka sitter jag på tåget.. har förhoppningsvis passerat arlanda och är påväg att rulla in i sthlm :D Helt underbart att snart få vara hemma heela sommaren :D  


Vet inte om jag har så mycket mer att berätta nu, kommer inte bli någon uppdatering för en tidigast fredag.. kommer vara helt utan el där ute ;P


 

Ovido - Quiz & Flashcards