livetiumea

Alla inlägg den 2 maj 2012

Av Erika - 2 maj 2012 21:43

Godkväll!

Gud så skönt att få sträcka ut sig :P.. blev en betydligt längre bussfärd än vad jag hade tänkt :P dels stod bussen inne redan när jag kom till cityterminalen imorse så det var bara att kliva på på en gång så satt på bussen före 8 imorse.. sen var det så blåsigt i sundsvall så jag satt kvar inne i bussen och åt, gick ut en sväng för att sträcka på mig men annars satt jag där :P och sen var bussen lite drygt 30 minuter sen så var inte i ume för än strax före 19.. = 11 timmar på bussen idag..

det har väl gått okej bra :P haft lite ont i benen och i ryggen men annars så!
När jag kom till ume gick jag direkt till vasaplan och tog bussen upp till J för en middagsdejt :) sen hjälpte hon mig hem med alla grejorna också vilket var guld värt!

Nu ska jag ta och läsa några sidor och sen sova sött :) Imorn är det skola igen efter en veckas ledighet ;P

nattinatti!

   

Av Erika - 2 maj 2012 05:46

Godmorgon!

Om den är god vet jag inte, har sovit lite halvtaskigt i natt.. kan ju bero på att jag somnade 20.30 igår typ :P menmen sånt som händer ibland..

nu på morgonen blir det till att packa det sista, typ matsäck och dator och sen om typ 1 timme ska jag gå mot tåget för att ta tåget till bussen.. bussen går 8.20 och är i ume 18.25 typ :P så hela dagen kommer spenderas på en buss..

får se om internet fungerar någonting under tiden på bussen.. om jag nu får med mig min dator in på bussen förståss :P vi får se hur det går fick ju inte ha med mig mer än ett handbagage på vägen ner hit så har inga större förhoppningar på att jag får ha det nu heller ^^ men kanske gör som sist att jag byter bagage när vi stannar någonstans ^^


Nu ska jag äta frukost och fixa det sista hoppas ni alla får en bra dag och allt sånt där :)

    

Ovido - Quiz & Flashcards