livetiumea

Alla inlägg den 29 maj 2012

Av Erika - 29 maj 2012 20:07

Godkväll :)

Sa hejdå för J för en liten stund sen efter en fika och lite skip-bo spelande :D


Jag bakade hastbullar idag och dem var mycket mumsiga :)

       

lite bilder från bakningen, ingen bild på det helt färdiga resultatet men dem blev fina och goda =)


Både innan och efter bakningen så städade och plockade jag en del på rummet så det ser helt okej ut när jag kommer hem :)
packat lite har jag gjort också.. återigen bara för att par dagar.. men snartsnartsnart får jag packa för resten av sommaren :D hehe ;P


nu ska jag fortsätta kolla på top model innan jag ska sova :)

slänger in en liten uppdatering imorn innan jag ger mig av =)


nattinatti allihopa!

   

Av Erika - 29 maj 2012 07:58

Godmorgon :)


Ledig idag men ska iväg och lämna blod om typ 1 timme så därför jag är uppe redan nu ;P är ju så seg på mornarna så måste ta mig upp och vakna till liv innan jag ska iväg någonstans ;P


Idag är det då blodgivning, hoppas jag på ;P allergin brukar inte vara ett problem men vi får se ^^   sen har jag väl inte jätte mycket att göra idag.. ska baka lite bullar att ta med till fido imorn också ska jag packa inför fido också :) 

Eventuellt kommer J hit och smakar på mina bullar i eftermiddag/kväll men vi får se :)


nu måste jag ta och leta reda på nå kläder att ta på mig och sen sticka iväg

ha en bra dag allihopa! =)

 

Ovido - Quiz & Flashcards