livetiumea

Alla inlägg den 20 maj 2012

Av Erika - 20 maj 2012 19:40

Godkväll!


Ännu en söndag som ägnats till att packa ryggsäcken :P

 

inte färdigpackat än men det mesta är packat och resten måste jag packa ner imorn för det är mat och sånt som inte mår så bra av att ligga i ryggsäcken hela natten ;P hehe.. 


annars idag har jag inte gjort så mycket.. hade ju tänkt att jag skulle ut och jogga lite och ut kom jag men fick sjukt ont i ena smalbenet av att gå så den långa turen jag hade tänkt blev aldrig av men dock en kortare och sen lite core övningar hemma på golvet :) 

sen har jag mest suttit här framför datorn förutom att fixa inför imorn då :)



och eftersom jag babblar så mycket om imorn så slänger vi in en...

Måndag: övernattning i fidodal, reka inför lägerskolan kommande vecka

Tisdag: hem från fido

Onsdag: träna

Torsdag: kostinfo, träna, iväg och träffa läraren inför lägerskolan

Fredag: träna, ut med naturskolan (tror jag)

Lördag: tvätta, städa och ha mig, handla lite

Söndag: träna annars bara slappa


träffa J måste jag försöka hinna med den här veckan också, vi får se när det blir =) snart är det ju sommar och då kommer vi inte alls kunna ses så mycket som vi gör nu eftersom vi är på helt olika platser då ;P bäst att passa på nu ^^


nu ska jag ta och göra en mugg te och slå på tv:n, mästarnas mästare ikväll =)


 
 

Av Erika - 20 maj 2012 08:29

Godmorgon =)


Träningsvärken idag är inte allt för skön :P men det blir träning idag med.. kondition och lite core övningar :) ska väl snart göra mig redo för att sticka iväg och promenera/jogga runt nydala =) 

 

En bild från nydala i höstas =) 


Annars idag så ska jag packa inför reken vi ska ha nu mån-tis och annars har jag inga planer för dagen ;P det är faktiskt ganska skönt att inte ha någonting att plugga ;P hihi..


nu ska jag slappa en stund till innan jag ger mig ut :)

ha en bra dag allihopa!

 

Ovido - Quiz & Flashcards