livetiumea

Alla inlägg den 26 maj 2012

Av Erika - 26 maj 2012 21:09

Godkväll :)


tänkte mest kika in och säga att jag överlevde turen till och från sundsvall ;P blev upphämtad 05.40 imorse och var hemma 20.10, en heldag på borta plan med andra ord :P men det har varit en riktigt rolig dag, mycket bra dans och trevligt folk =) vet inte om det finns så mycket mer att berätta om dagen faktiskt.. många timmar i en bil utöver det jag skrivit men det är ju ingen hemlighet ;P 


har ett gäng bilder men orkar inte tömma kameran nu utan det får bli imorgon eller en annan dag :)


imorn (någongång efter frukost) blir det sticka till gymmet och köra ett pass, bäst att passa på nu så man är fit for fight inför sommaren =)

Nu ska jag sussa sött, nattinatti alla där ute =)

 

Av Erika - 26 maj 2012 05:10

Godmorgon =)


och sjukt tidigt morgon.. klockan ringde 4.45 helt galet med tanke på att det är lördag.. fast efter den här kursen är man ju van att klockan ringer obehagligt tidigt så trot eller ej men jag är ganska pigg nu :P xD fast lär väl somna så fort jag sätter mig i bilen om jag känner mig själv rätt =)


Idag bär det av till Sundsvall för att kika på fina J och hennes danskompisar som ska danstävla =)  roligtroligt får se när dem är klara där om det blir en sväng till birsta men vi har ingenting bestämt!


blir borta hela dagen idag så får se om det blir någon mer uppdatering annars återkommer jag imorn =)

 

Ovido - Quiz & Flashcards