livetiumea

Alla inlägg den 12 maj 2012

Av Erika - 12 maj 2012 08:13

Godmorgon :)


har redan varit vaken i typ 2 timmar.. varför ska man inte kunna sova när man får?! låg och läste ett tag och strax efter 7 gick jag upp och startade första maskinen tvätt och nu har jag precis slängt i nummer 2

blir en hel del tvätt när man tränar 4-5 pass i veckan ;P hehe..


Idag blir det stan med fina J :D

 

Det enda jag vet att jag ska kolla efter är en bikiniöverdel.. min gamla är för liten, trasig och väldigt gammal (si så där 6-7 år)... men sen får vi se om man hittar nått mer ;P sommarkläder är alltid kul att köpa ^^ fast jag borde verkligen inte handla något ;P

sen ikväll blir det mys hemma hos H tillsammans med S och J också jag och H såklart :D (mkt bokstäver här..) vi ska fira min födelsedag i efterskott ;P har liksom inte gått att få ihop eftersom allihopa varit borta i omgångar ;P men ikväll då jäklar ;P hehe!

Nu ska jag ta och hitta på nått medan tvätten är i maskin sen blir det duscha och göra sig i ordning för staden =)

ha en bra dag idag allihopa :D

   

Ovido - Quiz & Flashcards