livetiumea

Alla inlägg den 13 maj 2012

Av Erika - 13 maj 2012 20:19

Godkväll :)


är jätte stressad.. vet inte om jag packat allting eller om jag glömt något.. vad ska med? hur mycket av allt? det är ju trots allt bara en natt vi ska sova borta men man har ju med sig typ lika mycket grejor som när man är borta 1 vecka.. galet :P men jag tror jag har packat det viktigaste iaf ;P tandborste, sovsäck, underställ och lite annat smått och gott =)


Har hunnit med sjukt mycket idag iaf ;P

först gymmet, lunch hos J, pantat massa pant, kommit hem, börjat packa, sovit lite, cyklat till stan, reklamerat min kjol, cyklat till ÖoB, handlat lite, cyklat till J's dansklubb, tittat på henne och flera andra, cyklat hem, ätit middag, kokat sylt, fixa matlåda till imorn, packat lite mer, diskat x2 och däremellan hunnit prata lite med B också =) och med mamma i telefon;P helt galet! 


sen tänkte jag bjussa på..

 

Måndag: till Holmön

Tisdag: holmön hela dagen, hem på kvällen, träffa J för kvällsfika

Onsdag: omtenta fåglar, träffa S och luncha =)

Torsdag: Träna

Fredag: träna

Lördag: slappa, städa, bara vara

Söndag: träna och packa


det är ungefär som så min vecka ser ut =) kommer gå sjukt fort tror jag! händer en hel del kuligt så =)


nu ska jag fundera lite till över packningen, packa det sista och hoppas på att resten är med!

nattinatti

 

Av Erika - 13 maj 2012 13:11

Tjolahoppp ;P


Eftersom klockan var så pass mycket mindre när jag kom hem än vad jag trodde så passade jag på att sova en stund, sjukt trött efter gårdagen och morgonens gympass! körde skiten ur mig själv (framför allt mina ben).. kunde typ inte gå efteråt, tur att man har cykel ;P


nu tänkte jag bjussa på lite bilder från gårdagen, sjukt mysig kväll med helt fantastiska tjejor :D 

         

mina fina vänner som sjunger och paketen som jag fick :) påsen är en lunchpåse, perfekt för matlådan också är det en bild på efterrätten, vi var så glupska på någon bild på maten blev det inte men vi åt grillat som var huuuur gott som helst ;P 


bilder på presenterna =)


Ugglan Pärla =)

En liten bättre bild på påsen =) sååå fin :D     


 

En smoothiebok :D 

 

Och en matlåda :D 


mina vänner är så underbara :) :) :) 


också lite bilder på det jag shoppade igår ;P

 

Köpte en ny bikini igår =)   mycket fin om ni frågar mig :D


också köpte jag en kjol för presentkortet jag fick av mina hyrevärdar men upptäckte alldeles för en stund sen att den var trasig så måste lämna tillbaka den :(


det var allt ifrån gårdagen, nu måste jag plugga fåglar och börja packa allt inför kommande övernattning. I eftermiddag blir det kika på dansuppvisning som J är med i :D


ha en fortsatt bra dag allihopa =)

   

Av Erika - 13 maj 2012 07:56

Godmorgon =) 


Hade en sjukt underbar dag igår :D Först stan med J och S, köpte en bikini och en kjol.. och sen på kvällen var vi alla hemma hos H och käkade good middag och firade min födelsedag i efterskott :) bilder på allt från gårdagen kommer senare, orkar inte tömma kameran nu och har inte fotat det jag fick i present eller det jag shoppade igår så det får vänta ;P 


Idag blir det gymmet nu på morgonen, klockan 9 närmare bestämt och sen blir det en liten lunchdejt hemma hos J.. behöver fixa lite saker där så det passar ju finfint :) 

när jag kommer hem måste jag packa inför övernattningen med skolan mån-tis :) 


nu måste jag byta om, leta reda på lite träningskläder och se till så jag har med mig alla gymgrejor :)

hoppas alla får en finfin söndag=)

   

Ovido - Quiz & Flashcards