livetiumea

Alla inlägg den 19 maj 2012

Av Erika - 19 maj 2012 20:53

Godkväll..


Jag är typ trött.. vette tusan om jag orkar vara vaken så länge till, håller typ på att somna här i soffan och då är det ju faktiskt bättre att krypa ner i sängen och sussa sött :)

 

Har sen sist jag skrev varit till coop en sväng och sen bara tagit det lugnt.. satt ute på altanen en stund och lagade lite tights och sen bara njöt men det blev kallt alldeles för fort så satt inte ute så jätte länge ;P


Är trött och slut i kroppen efter senaste dagarnas gym så imorn blir det nog en promenad utomhus istället, kanske kan ge sig på att jogga lite ;P men vi får se vad som händer.. ut ska jag iaf sen om det blir till gymmet eller utomhus det får tiden utvisa.


hoppas ni alla haft en finfin dag och nattinatti när ni nu ska sova :)

 

Av Erika - 19 maj 2012 12:50

Tjolahopp!

Hade inget internet imorse innan jag stack till gymmet och sen jag kom hem har jag plockat lite på rummet, tvättat, rensat i garderoben och lite annat onödigt så har inte tänkt på att skriva nått här ;P


resten av dagen blir bara slapp.. ska väl sticka till coop en sväng och handla lite mat, dels lite inför kommande övernattning och sen måste jag väl ha lite mat hemma också ;P eller åtminstonde mjölk och sånt ^^

det blir väl ungefär det jag ska roa mig med idag, får se vad som händer i övrigt.. sätta mig ute på altanen och bara ta det lugnt kanske ;P vi får se!

Hoppas alla har en härlig Lördag iaf =)

   

Ovido - Quiz & Flashcards