livetiumea

Alla inlägg den 5 maj 2012

Av Erika - 5 maj 2012 16:30

Tjolahopp!

Gymmet imorse gick bara fint! det värsta var vägen dit typ eftersom vädret verkar ha missförstått att det faktiskt är vår. det var snöstorm! blää :P men jag tog mig fram till slut och körde skiten ur mig!

sprang lite på löpbandet först och sen körde jag (och j också såklart) armar och axlar xD tung som satan men ack så skönt det är när man är färdig :) träningsvärken from hell lär man ju ha imorn men då blir det ett nytt pass :D


(Här hade det kunnat vara en bild men jag hittade ingen som passade)

   

efter gym, dusch och bastu och massa snack så bestämde vi att ses ikväll för en finmiddag och sleepover så har precis packat väskan med allt som kan tänkas vara nödvändigt (och mindre nödvändigt)..


har hunnit vara både på stadium, coop och intersport idag också.. köpt nya skor har jag gjort :D suuper sköna ;P har dem faktiskt på mig just nu.. tokigt kanske man han som sålde dem till mig sa att jag skulle ha dem på mig inomhus 4-5 timmar för att känna om det tryckte på tårna någonstans för i så fall skulle jag lämna tillbaka dem ^^ :P


nu måste jag gå igenom packningen en sista gång innan jag sticker =)

ha en bra kväll allihopa! det ska jag ha :D

   

Av Erika - 5 maj 2012 08:09

Godmorgon! =)


vaknade strax före 7 vilket kanske är galet på en lördag men ska till gymmet vid 9 för att träna och då måste man ta sig upp och äta frukost så man orkar träna :D idag får jag sällskap av J på gymmet, var länge sen vi var där tillsammans.. länge sen jag var på gymmet här uppe över huvudtaget. typ 2 veckor sen :P saknadal! sen att jag varit sjuk det är en annan femma :P 


efter gymmet så blir det bastu och sen hem för lite lunch och städa.. sen måste jag till ersboda och reklamera mina skor och handla lite mat :P det ekar i mitt kylskåp ^^

ungefär sådär ser det ut :P


nu måste jag ta och hänga tvätten som är i tvättmaskinen och sen leta reda på träningskläderna och sticka iväg :)

hörs senare under dagen eller något sånt!
hare bra så länge =)

   

Ovido - Quiz & Flashcards